anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Powód zwrotu niezgodny z opisem

MAMY ROZWIĄZANIE!
AC_Parts
#9 Pomysłodawca#

Witam kupujący zwraca towar i napisał niezgodny z opisem ale to nie prawda bo nie ma jego pojazdu na liście co dalej robić z takim opisem,

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
pinsplash
#21 Demiurg#

@AC_Parts Reklamacja? Zwrot 14-dniowy? Chodzi Ci o sam fakt zwrotu czy o problem z Twoim opisem aukcji?🤔

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@AC_Parts zwrot może zrobić jak chce i napisać co chce nie ważne czy pasował czy źle kupił czy znalazl gdzieś taniej, zwrot masz obowiązek przyjąć jako firma i oddać kasę z wysyłką a zwraca na swój koszt, chyba że smart to bez wysyłek 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów
akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

@AC_Parts Chodzi o zwrot prowizji?

oznacz moderatorów
AC_Parts
#9 Pomysłodawca#

Miałam na myśli że opis kupującego wpłynie na jakość mojej sprzedaży 

 

oznacz moderatorów
Janirka
#12 Orędownik#

"opis kupującego wpłynie na jakość mojej sprzedaży" - chodzi Ci o komentarz po zakupie, który klient Ci wystawi/wystawił i według Ciebie jest niezgodny z prawdą? 

_______
Kamila
oznacz moderatorów
Janirka
#12 Orędownik#

Jeśli o to chodzi, to wówczas możesz skontaktować się z Allegro i liczyć na to że w jakiś sposób Ci pomogą. Zwykle jednak, allegro nie ingeruje w treść wystawionej opinii, a klienci często gęsto piszą co chcą, w zależności od samopoczucia. Na to niestety nie mamy wpływu... 

_______
Kamila
oznacz moderatorów
AC_Parts
#9 Pomysłodawca#

Dzięki

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@AC_Parts Nie nadążam za Tobą i chyba nikt tu nie nadąża. Nie da się napisać jasno o co chodzi, z zastosowaniem interpunkcji?

Ula

Ula
oznacz moderatorów
Alpenpark_pl
#8 Zapaleniec#

Sorry za odkop. 
AC_Parts chodziło o odzyskanie prowizji - dziś miałem podobną sytuację. Klient zamówił części po czym stwierdził, że nie zna się na rowerach i odesłał podając powód zwrotu jako "Niezgodny z opisem" - bo chyba tak mu się kliknęło. Zwróciłem należności, złożyłem wniosek o zwrot prowizji, ale Allegro stwierdziło, że klient ma rację i że ja się nie znam:)) 

 

oznacz moderatorów