Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy można ustawić powiadomienia oceny/recenzji produkt?
@funfunny rozumiem, że masz na myśli powiadomienia wysyłane do kupujących zachęcające do oceny transakcji w Twoim sklepie? Nie ma takiej możliwości, ponieważ to my automatycznie wysyłamy takie powiadomienie i żeby uniknąć dublowania treści nie chcemy, aby sprzedający wysyłali je ponownie.
Nie, nie o to. Chodziło o to, że jak ktoś oceni zakup ZGODNOŚĆ Z OPISEM / OBSŁUGA KUPUJĄCEGO to przychodzi mail. Czy jest powiadomienie (mail, czy cos innego) jeżeli ktoś oceni produkt?
@funfunny oki, dzięki za doprecyzowanie. W tej zakładce w części "Dla sprzedającego" możesz zaznaczyć otrzymywanie powiadomienia e-mail, gdy otrzymasz ocenę.
Widzę, że jest możliwość zaznaczenia "Gdy otrzymasz ocenę" i miałem to zaznaczone. Ale, nie ma nic dla "produktu". Podkreślę "Produktu" nie zakupu. Czy się mylę?
@funfunny przepraszam, mój błąd. Masz rację powiadomienie dotyczy tylko oceny transakcji. W przypadku opinii o produkcie nie wysyłamy takich powiadomień, nie można tego włączyć 😞
szkoda
Dzien dobry, temat widzę cały czas aktualny. Nie rozumiem, dlaczego Allegro nie umożliwia takiej opcji. Otrzymaliśmy negatywną ocenę 1/5 gwiazdek za nasz produkt, który nie z naszej winy dotarł do klienta połamany i zauważyliśmy to po kilkunastu dniach, ponieważ nie otrzymaliśmy powiadomienia! Proszę o konkretne, rzetelne wyjaśnienia, dlaczego jako sprzedawca nie mogę otrzymywać powiadomień w takich sytuacjach i zareagować w porę i dlaczego taki klient jest wykropkowany, anonimowy. Przecież to jest nielogiczne! W taki sposób każdy może sobie wystawiać oceny, a sprzedawca nie może nic z tym zrobić.
@polimorph w ustawieniach swoich powiadomień w zakładce" https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/powiadomienia możesz zaznaczyć opcję "Gdy otrzymasz ocenę". W przypadku opinii o produkcie nie wysyłamy takich powiadomień. Mogę jedynie zaadresować taką potrzebę, ale na ten moment nie mogę Ci niczego obiecać.
@polimorph ależ to jest proste dlaczego sie nie da. Ten sam produkt może sprzedawać kilkuset sprzedających wiec wysyłanie maila że produkt otrzymał ocene byłoby bez sensu bo nawet nie wiedziałbys czy ta ocena dotyczy produktu zakupionego u Ciebie.
I teraz tak : inny sprzedający nie zabezpieczył przesyłki-> klient wystawił złą ocene produktu-> 100 sprzedawćów otrzymuje maila o złej ocenie produktu -> i co dalej ????? 100 sprzedawćów ma napisac meile do kupującego ??? Przecież to sie może tylko awanturą skonczyć.
Takie powiadomienia miałyby sens wyłacznie w przypadku produktów oferowanych przez jednego sprzedawce lecz chyba po prostu nie opłaca sie tego robić. My np na własnych produktach które są dostepne tylko u nas co 2-3 dni robimy przegląd mający na celu : sparwdzenei opinni oraz tego czy ktos sie nie podpiął z czyms innym pod nasz produkt.