anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Powiadomienia o ocenie produktu

funfunny
#9 Pomysłodawca#

Czy można ustawić powiadomienia oceny/recenzji produkt?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@funfunny rozumiem, że masz na myśli powiadomienia wysyłane do kupujących zachęcające do oceny transakcji w Twoim sklepie? Nie ma takiej możliwości, ponieważ to my automatycznie wysyłamy takie powiadomienie i żeby uniknąć dublowania treści nie chcemy, aby sprzedający wysyłali je ponownie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

funfunny
#9 Pomysłodawca#

Nie, nie o to. Chodziło o to, że jak ktoś oceni zakup ZGODNOŚĆ Z OPISEM / OBSŁUGA KUPUJĄCEGO to przychodzi mail. Czy jest powiadomienie (mail, czy cos innego) jeżeli ktoś oceni produkt?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@funfunny oki, dzięki za doprecyzowanie. W tej zakładce w części "Dla sprzedającego" możesz zaznaczyć otrzymywanie powiadomienia e-mail, gdy otrzymasz ocenę. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

funfunny
#9 Pomysłodawca#

Widzę, że jest możliwość zaznaczenia "Gdy otrzymasz ocenę" i miałem to zaznaczone. Ale, nie ma nic dla "produktu". Podkreślę "Produktu" nie zakupu. Czy się mylę?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@funfunny przepraszam, mój błąd. Masz rację powiadomienie dotyczy tylko oceny transakcji. W przypadku opinii o produkcie nie wysyłamy takich powiadomień, nie można tego włączyć 😞 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

funfunny
#9 Pomysłodawca#

szkoda

oznacz moderatorów

polimorph
#7 Wielbiciel#

Dzien dobry, temat widzę cały czas aktualny. Nie rozumiem, dlaczego Allegro nie umożliwia takiej opcji. Otrzymaliśmy negatywną ocenę 1/5 gwiazdek za nasz produkt, który nie z naszej winy dotarł do klienta połamany i zauważyliśmy to po kilkunastu dniach, ponieważ nie otrzymaliśmy powiadomienia! Proszę o konkretne, rzetelne wyjaśnienia, dlaczego jako sprzedawca nie mogę otrzymywać powiadomień w takich sytuacjach i zareagować w porę i dlaczego taki klient jest wykropkowany, anonimowy. Przecież to jest nielogiczne! W taki sposób każdy może sobie wystawiać oceny, a sprzedawca nie może nic z tym zrobić.

oznacz moderatorów

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@polimorph w ustawieniach swoich powiadomień w zakładce" https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/powiadomienia możesz zaznaczyć opcję "Gdy otrzymasz ocenę". W przypadku opinii o produkcie nie wysyłamy takich powiadomień. Mogę jedynie zaadresować taką potrzebę, ale na ten moment nie mogę Ci niczego obiecać.

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@polimorph  ależ to jest proste  dlaczego sie nie da. Ten sam produkt może sprzedawać kilkuset sprzedających wiec wysyłanie maila że produkt otrzymał ocene byłoby bez sensu bo nawet nie wiedziałbys czy ta ocena dotyczy produktu zakupionego u Ciebie.

I teraz tak : inny sprzedający nie zabezpieczył przesyłki-> klient wystawił złą ocene produktu-> 100 sprzedawćów otrzymuje maila o złej ocenie produktu -> i co dalej ????? 100 sprzedawćów ma napisac meile do kupującego ??? Przecież to sie może tylko awanturą skonczyć.

Takie powiadomienia miałyby sens wyłacznie w przypadku produktów oferowanych przez jednego sprzedawce lecz chyba po prostu nie opłaca sie tego robić. My np na własnych produktach które są dostepne tylko u nas co 2-3 dni robimy przegląd mający na celu : sparwdzenei opinni oraz tego czy ktos sie nie podpiął z czyms innym pod nasz produkt.

oznacz moderatorów