Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Mam nietypową sytuację ponieważ sprzedałam towar na licytacji, w którym stan produktu podałam jako "zwrot od klienta". Nie wiedziałam dokładnie jaką ma wadę więc nic więcej nie pisałam. Klient kupił, próbował sam to naprawić, a jak stwierdził że koszt naprawy jest za drogi, to teraz żąda zwrotu pieniędzy lub bym sama naprawiła towar. Chciała bym zapytać doświadczonych sprzedawców, czy klient w takim przypadku ma rację i muszę wykonać naprawę z tytułu rękojmi?
W ofercie była informacja, że towar jest uszkodzony lub ma jakąś wadę ? Czy tylko "zwrot od klienta" ?
Jeśli w opisie nie było informacji o wadzie, którą klient zgłasza i ta wada faktycznie istnieje, to tak, należy się kupującemu naprawa, wymiana lub zwrot wszystkich kosztów. Także kosztu odesłania.