anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Próbuję NADAJ PRZESYŁKĘ z Allegro (Allegro Paczkomaty InPost ), ale piszą do mnie, że potrzebuję umo

Babyhoodua
#9 Pomysłodawca#

Próbuję NADAJ PRZESYŁKĘ z Allegro (Allegro Paczkomaty InPost ), ale piszą do mnie, że potrzebuję umowy.
Jak wysłać bez umowy
Jak wszystko pójdziesz z Allegro Allegro Paczkomaty InPost bez umowy?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Babyhoodua żeby nadać przesyłkę InPost w Wysyłam z Allegro konieczne jest podpisanie umowy z InPostem i dodanie jej do narzędzia.  
Inne rozwiązanie to powiązanie kont Allegro i konta w Mangerze przesyłek InPost. Aby to zrobić wejdź proszę tutaj, utwórz konto, następnie (upewnij się, że jesteś zalogowany na koncie Allegro, które chcesz połączyć oraz sprawdź proszę czy nie masz włączonej blokady wyskakujących okienek (pop-up)).
W Managerze przesyłek wybierz Allegro >  Import Allegro InPost. Na ekranie pojawi się przycisk "zarządzanie kontami", kliknij "dodaj nowe" określ dowolną nazwę dla konta i potwierdź klikając "powiąż". InPost przekieruje Cię na Allegro, gdzie dokończysz proces.
Na kolejnym ekranie wpisz kod autoryzacyjny (zostanie podany automatycznie) i wybierz "dalej", możliwe, że konieczne będzie ponowne zalogowanie do konta Allegro. Pojawi się komunikat "Udało się!", a gdy zamkniesz okno z kontem Allegro, powrócisz do Managera przesyłek. Kliknij tam proszę "gotowe". Powiązanie może potrwać kilka minut. W tej zakładce będziesz miał informację o wszystkich powiązanych aplikacjach. 
Tutaj znajdziesz szczegółową instrukcję nadawania przesyłek. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

exportprojekt
#8 Zapaleniec#

Witam.

Również proszę o pomoc.

Od kilku dni nie mogę nadać żadnej przesyłki paczkomatowej przez Allegro, a tylko z poziomu Managera Paczek. Przy próbie nadania przesyłki przez Allegro trwa kilkuminutowa próba utworzenia przesyłki na etapie jej potwierdzenia "ZAMAWIAM" i wyskakuje jakiś błąd - screen w załączniku. Problem pojawił się już jakiś czas temu przy nadaniu wielu przesyłek . W poprzednim tygodniu zmieniałem adres email do obsługi Managera Przesyłek i wtedy ten problem pojawił się przy pojedynczych przesyłkach.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.Zrzut ekranu 2022-05-30 o 14.47.01.png

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@exportprojekt taki komunikat wskazuje na problem z przewoźnikiem, czyli w tym przypadku sprawę będzie można wyjaśnić z InPostem. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

exportprojekt
#8 Zapaleniec#

OK, dzięki za info. Będę próbował.

oznacz moderatorów

Babyhoodua
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję Ci!

oznacz moderatorów