anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba o informacje dotyczącą aktywacji konta

zibidy
#7 Wielbiciel#

Szanowni Państwo,

w związku z odrzuceniem aktywacji usługi Przelewy24 w należącym do mnie koncie, pomimo przesłania stosownych dokumentów (zdjęcia dowodu, dokumenty fundacji) oraz dokonania wpłaty z odpowiedniego konta. Proszę o wyjaśnienie w jaki sposób mogę dokonać wypłaty należących do mnie środków. Jednocześnie z uwagi na uzyskiwane dotychczas rozbieżne informacje proszę o informacje jaki są wymagane dodatkowe dokumenty w przypadku konta należącego do Fundacji, której jestem jedynym fundatorem. Powyższa sprawa trwa już kilka miesięcy a należące do mnie środki cały czas pozostają w Państwa dyspozycji.

Z poważaniem

Zbigniew Dymke

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@zibidy poprosiłam zespół o sprawdzenie statusu wypłaty Twoich środków na konto, więc wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę szczegóły. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zibidy
#7 Wielbiciel#

Odpowiedzi z Allegro są rozbieżne - za każdym razem odpowiada mi inna osoba z Waszej strony.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@zibidy odpisują różne osoby, ale zgodnie z procedurą i po sprawdzeniu informacji w systemie, więc proszę działaj zgodnie z zawartymi tam radami. 
Środki do wypłacenia są na saldzie operatora Payu, zgodnie z informacją przekazaną w sprawie nr 34766265 konieczne będzie wykonanie przelewu weryfikacyjnego z numeru rachunku podanego w formularzu w zakładce Ustawienia wypłat, którego właścicielem jest ta sama osoba, która jest właścicielem konta Allegro. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów