Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Państwo,
w związku z odrzuceniem aktywacji usługi Przelewy24 w należącym do mnie koncie, pomimo przesłania stosownych dokumentów (zdjęcia dowodu, dokumenty fundacji) oraz dokonania wpłaty z odpowiedniego konta. Proszę o wyjaśnienie w jaki sposób mogę dokonać wypłaty należących do mnie środków. Jednocześnie z uwagi na uzyskiwane dotychczas rozbieżne informacje proszę o informacje jaki są wymagane dodatkowe dokumenty w przypadku konta należącego do Fundacji, której jestem jedynym fundatorem. Powyższa sprawa trwa już kilka miesięcy a należące do mnie środki cały czas pozostają w Państwa dyspozycji.
Z poważaniem
Zbigniew Dymke
@zibidy poprosiłam zespół o sprawdzenie statusu wypłaty Twoich środków na konto, więc wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę szczegóły.
Odpowiedzi z Allegro są rozbieżne - za każdym razem odpowiada mi inna osoba z Waszej strony.
@zibidy odpisują różne osoby, ale zgodnie z procedurą i po sprawdzeniu informacji w systemie, więc proszę działaj zgodnie z zawartymi tam radami.
Środki do wypłacenia są na saldzie operatora Payu, zgodnie z informacją przekazaną w sprawie nr 34766265 konieczne będzie wykonanie przelewu weryfikacyjnego z numeru rachunku podanego w formularzu w zakładce Ustawienia wypłat, którego właścicielem jest ta sama osoba, która jest właścicielem konta Allegro.