anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

prośba o pay u

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:79433854
#1 Nowicjusz#

zostałem zweryfikowany na payu a nie mam tam konta i nie mogę czy możecie mi je zwrócić na konto alegro żebym oddał kupującemu?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:79433854 nie musisz mieć konta na PayU, jest to operator płatności, nie bank.
Środki zostały wypłacone na Twoje konto o numerze 70109********7794. 
Nie mamy możliwości zwrotu dla kupującego, ponieważ środki zostały już wypłacone, możesz zwrócić wpłatę bezpośrednio na konto kupującego, skontaktuj się proszę z nim w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:79433854
#1 Nowicjusz#

tylko że nie mam środków na koncie bankowym a piszę że juz sa na koncie.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:79433854 dopiero dzisiaj ta wypłata została zlecona, więc na Twoim koncie zaksięguje się do końca jutrzejszego dnia. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów