anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

prośba o pay u

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:79433854
#1 Nowicjusz#

zostałem zweryfikowany na payu a nie mam tam konta i nie mogę czy możecie mi je zwrócić na konto alegro żebym oddał kupującemu?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:79433854 nie musisz mieć konta na PayU, jest to operator płatności, nie bank.
Środki zostały wypłacone na Twoje konto o numerze 70109********7794. 
Nie mamy możliwości zwrotu dla kupującego, ponieważ środki zostały już wypłacone, możesz zwrócić wpłatę bezpośrednio na konto kupującego, skontaktuj się proszę z nim w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:79433854
#1 Nowicjusz#

tylko że nie mam środków na koncie bankowym a piszę że juz sa na koncie.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:79433854 dopiero dzisiaj ta wypłata została zlecona, więc na Twoim koncie zaksięguje się do końca jutrzejszego dnia. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów