Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem z aktywowaniem konta do wypłat. Pojawia się ciągle komunikat "Ups, coś poszło nie tak Nie możemy wyświetlić tej strony. Spróbuj ją odświeżyć." Czy są jakieś problemy serwerowe?
@Arderax15 Cześć. 🙂 Nie zauważyłam innych podobnych zgłoszeń, dlatego w pierwszej kolejności wyczyść pliki cookies lub sprawdź to na innej przeglądarce. Daj znać 🙂
Niestety już próbowałem tego rozwiazania. Niestety ani chrome ani edge inopera sytuacja jest ta sama. Komunikat ciągle ten sam i brak możliwości aktywowania rachunku do wypłat.
@Arderax15 A mogę Cię prosić o przesłanie zrzutu ekranu z widocznym adresem URL? Konto do wypłat próbujesz aktywować tutaj: https://allegro.pl/myaccount/Payu/PayoutsConfiguration.php?source=system?
Klikam z swojego konta prze przycisk aktywacji. Z przesłanego linku tez nie działa, wrzucam też rzut nr 3.
@Arderax15 Dziękuję. 🙂 Skonsultuję to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@Arderax15 w imieniu Oli, wracam do Ciebie z odpowiedzią.
Masz konto firmowe, a nie uzupełniłeś danych firmy na koncie, prawdopodobnie to jest przyczyną problemu.
Dlatego uzupełnij proszę dane w tej zakładce.
Konieczne będzie uzupełnienie tych danych: nazwa firmy, rodzaj działalności, nip, KRS.
Po uzupełnieniu danych, spróbuj proszę ponownie 🙂
Nie posiadam konta firmowego, mam konto prywatne tak mnie przekierowuje portal żeby aktywować rachunek do wypłaty .
@Arderax15 ok, dziękuję za informację. Działam w tej sprawie i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@Arderax15 konto było firmowe w trakcie weryfikacji, obecnie jej już ponownie kontem zwykłym. Aby aktywować wypłaty w tej zakładce uzupełnij formularz wypłat, w części operatora PayU, kliknij proszę "przejdź do banku" i wykonaj przelew z konta podanego w formularzu. Weryfikacja powinna zająć maksymalnie 3 dni robocze.
Niestety brak zmian, po wypełnieniu formulaza wyskakuje ciągle komunikat z załącznika. Wszystkie przeglądarki pliki cookies , na telefonie i 2 komputerach wszędzie jest to samo.
@Arderax15 ok, dziękuję za informację. Wyjaśniam to w takim razie dalej i dam znać, gdy tylko dostanę odpowiedź!
@Arderax15 muszę poprosić Cię ponownie o przesłanie zrzutów ekranu z tej zakładki. To ważne, aby była to dokładnie ta zakładka i żeby na zrzucie ekranu widoczny był adres strony oraz godzina i data.
@Arderax15 dziękuję! Przesłałam zrzuty do konsultacji (nie zatwierdziłam tych na których widoczne były Twoje dane).
Witam mam ten sam problem nie mogę aktywować wypłat czy ktoś pomógł i udało się aktywować proszę o odp.
@maluszek62 zgłoszenie zostało przekazane do Działu technicznego, ale jeszcze nie otrzymałyśmy odpowiedzi.