anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z aktywacją konta do wypłat. Pojawia się ciągle komunikat "Ups, coś poszło nie tak..."

Arderax15
#7 Wielbiciel#

Witam, mam problem z aktywowaniem konta do wypłat. Pojawia się ciągle komunikat "Ups, coś poszło nie tak Nie możemy wyświetlić tej strony. Spróbuj ją odświeżyć." Czy są jakieś problemy serwerowe?

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Arderax15 Cześć. 🙂 Nie zauważyłam innych podobnych zgłoszeń, dlatego w pierwszej kolejności wyczyść pliki cookies lub sprawdź to na innej przeglądarce. Daj znać 🙂 

oznacz moderatorów

Arderax15
#7 Wielbiciel#

Niestety już próbowałem tego rozwiazania. Niestety ani chrome ani edge inopera sytuacja jest ta sama. Komunikat ciągle ten sam i brak możliwości aktywowania rachunku do wypłat.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Arderax15 A mogę Cię prosić o przesłanie zrzutu ekranu z widocznym adresem URL? Konto do wypłat próbujesz aktywować tutaj: https://allegro.pl/myaccount/Payu/PayoutsConfiguration.php?source=system?  

oznacz moderatorów

Arderax15
#7 Wielbiciel#

Przechwytywanie.PNGurl.PNGlink moder.PNGKlikam z swojego konta prze przycisk aktywacji. Z przesłanego linku tez nie działa, wrzucam też rzut nr 3.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Arderax15 Dziękuję. 🙂 Skonsultuję to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Arderax15 w imieniu Oli, wracam do Ciebie z odpowiedzią. 
Masz konto firmowe, a nie uzupełniłeś danych firmy na koncie, prawdopodobnie to jest przyczyną problemu.  
Dlatego uzupełnij proszę dane w tej zakładce
Konieczne będzie uzupełnienie tych danych: nazwa firmy, rodzaj działalności, nip, KRS.
Po uzupełnieniu danych, spróbuj proszę  ponownie 🙂

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Arderax15
#7 Wielbiciel#

Nie posiadam konta firmowego, mam konto prywatne tak mnie przekierowuje portal żeby aktywować rachunek do wypłaty .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Arderax15 ok, dziękuję za informację. Działam w tej sprawie i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Arderax15 konto było firmowe w trakcie weryfikacji, obecnie jej już ponownie kontem zwykłym. Aby aktywować wypłaty w tej zakładce uzupełnij formularz wypłat, w części operatora PayU, kliknij proszę "przejdź do banku" i wykonaj przelew z konta podanego w formularzu. Weryfikacja powinna zająć maksymalnie 3 dni robocze. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Arderax15
#7 Wielbiciel#

Niestety brak zmian, po wypełnieniu formulaza wyskakuje ciągle komunikat z załącznika. Wszystkie przeglądarki pliki cookies , na telefonie i 2 komputerach wszędzie jest to samo.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Arderax15 ok, dziękuję za informację. Wyjaśniam to w takim razie dalej i dam znać, gdy tylko dostanę odpowiedź! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Arderax15 muszę poprosić Cię ponownie o przesłanie zrzutów ekranu z tej zakładki. To ważne, aby była to dokładnie ta zakładka i żeby na zrzucie ekranu widoczny był adres strony oraz godzina i data. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Arderax15
#7 Wielbiciel#

screen1.pngscreen2.pngscreen3.png

oznacz moderatorów

Arderax15
#7 Wielbiciel#

screen4.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Arderax15 dziękuję! Przesłałam zrzuty do konsultacji (nie zatwierdziłam tych na których widoczne były Twoje dane). 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

maluszek62
#8 Zapaleniec#

Witam mam ten sam problem nie mogę aktywować wypłat czy ktoś pomógł i udało się aktywować proszę o odp.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@maluszek62 zgłoszenie zostało przekazane do Działu technicznego, ale jeszcze nie otrzymałyśmy  odpowiedzi. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów