Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam w sumie co jakiś czas kłopot z czasem wysyłki. Wróciłam na allegro po ponad roku, wysyłałam 3 paczki.
ustawione mam 3 dni robocze klient złożył zamówienie 13 - termin wysyłki miałam do północy 14 (czyli właściwie jeden dzien)
powinnam mieć czas do 16 do 24:00 przynajmniej czy ja źle liczę?
paczkę nadałam 14 o 21:00
i finał jest taki, ze zostałam ukarana "ujemnymi" punktami za niterminową wysyłkę.
Osiwiec mozna 😕 Czy mi to ktoś wyjaśni?
@Pluszanki podaj numer tego zamówienia. Sprawdzę, co się dzieje.
Juz podaję 🙂
2c683d10-58f7-11ef-a4f7-df28f2414449
@Pluszanki Dziękuję 🙂 Weryfikuję sprawę.
@Pluszanki miałeś czas na nadanie tego zamówienia do 19.08.2024. Punkty ujemne zostały przyznane, ponieważ InPost nie zwrócił nam statusów do tej paczki (a to, czy paczka została nadana w terminie, sprawdzamy właśnie na podstawie statusów).
Problem pewnie wynika z tego, że najprawdopodobniej nie przekazałeś zamaskowanego adresu mailowego klienta, podczas tworzenia przesyłki.
Jeśli wygenerowałbyś etykietę z poziomu Managera Paczek i zakładek Allegro > Import Allegro InPost, to adres mailowy zaczytałby się automatycznie, więc albo w Managerze skorzystałeś z zakładki Wyślij przesyłki, albo w jeszcze jakiś inny sposób wygenerowałeś etykietę.
Nadałam 14 sierpnia przecież jest nawet trak napisane.
Owszem nadałam przez system zewnętrzny bo komplenie nie mogłam nadać przez system allegro mimo, że mam podpiętą umowę z Inpost (zmiany odnośnie tych umów obowiązują dopiero od 22 sierpnia)
Co a takim przypadku? Niczym nie zawiniłam i paczka została nadana na czas co widać nawet na zleceniu