Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam pytanie do administratora co do zwrotu dla klienta. Klient zakupił produkt za pobraniem i go zwrócił. Nie wygenerował zwrotu przez allegro (nie zgłosił zwrotu) i wysłał na własną rękę.
Wobec czego moje pytanie brzmi jak mam zgłosić zwrot lub dodać zwrot żeby można było zaznaczyć, że zwrot został zrobiony przelewem i złożyć wniosek o zwrot prowizji żeby został zaakceptowany?
Pozdrawiam
@www_butymila_pl sam nic więcej nie zrobisz , oddaj kasę i wystąp o zwrot prowizji , po odrzuceniu wniosku / e-mai / składasz odwołanie załączając potwierdzenie zwrotu środków , fajnie by było , abyś mial jakikolwiek namacalny dowód rezygnacji z zakupu przez klienta , warto go również załączyć .
We wniosku o zwrot prowizji napisać, zaznaczyć odstąpienie czyli potwierdzenie odbioru odesłanego towaru.
Proszę również o odpowiedź czy jeśli klient w jedną stronę miał darmową wysyłkę ze smartem to czy mamy zwracać najtańszy koszt wysyłki jeśli klient zwrócił przesyłkę bez generowania zwrotu przez allegro?
Zwracasz tyle ile otrzymałeś od klienta. Zwrot zawsze jest na koszt kupującego.