Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, od około 2 tygodni notujemy co jakiś czas problem z dostarczaniem maili do klientów.
Nie jest to ciągłe, raz na kilka dni mam kilka błędów.
Korzystam z Baselinkera, nie dokonywałem żadnych zmian w konfiguracji ani BL ani skrzynki pocztowej. Pod BL mamy podpięty adres mailowy taki jaki jest głowny dla konta i z niego idą wysyłki.
Nie spamujemy stamtąd, mamy tylko podziekowanie za złożenie zamówienia, info o tym że paczka wyszła wraz z fakturą w załączeniu i na końcu podziękowanie za skorzystanie z usług.
Dostaję takie wiadomości:
@cdw_net_pl tutaj potrzebowalibyśmy konkretnych przykładów tych wiadomości, ale mówi sam komunikat problem leży po stronie skrzynki odbiorcy, więc nie jesteśmy w stanie nic z tym zrobić.
Ale to nie jest odosobniony przypadek. Cechą wspólną dla nich wszystkich jest to że jest to "wasz" tymczasowy mail - stąd pytanie tutaj. Co bym musiał dosłać abyście mogli zbadać problem? 🙂
@cdw_net_pl w takim razie podaj mi przykłady wiadomości, po których dostałeś tę zwrotkę. Sprawdzimy je.
Coś takiego wystarczy? Widać adres odbiorcy i daty nadań, coś powinno dać się znaleść po tym. EML z BL chyba nie uda mi się wyeskportować, ja nie mam u siebie śladu po wysyłce tych wiadomości, wysyłają się z BL
@cdw_net_pl dziękuję, to mi wystarczy. Tak jak pisałam wcześniej, sprawdzimy je i jak uda mi się coś ustalić, wrócę do Ciebie z informacjami.
Następne sprzed chwilki
I jak, mamy jakieś tropy? 🙂
Witam, minął już ponad miesiąc a problem nadal czasami występuje, bez żadnej reguły. Czy coś już wiadomo w temacie?
U mnie to samo.
Co jakiś czas jest info, że powód niedostarczonej wiadomości leży po stronie skrzynki kupującego. Tylko to jest tak, że to zdarza się raz na ileś tam dni i w ciągu tego jednego dnia niedostarczane są wiadomości nawet do kilku klientów. I nawet za 1 lub 2 dni nie mogę do nich wysłać wiadomości. A potem znów jest wszystko w porządku.
Problem jest w tym, że potem taki kupujący "wyżywa się " w komentarzu, obniżając ocenę za obsługę.
No nie jestem w stanie nad tym zapanować, największy problem widzę w braku automatycznej wysyłki dokumentu sprzedaży. Trafi się ktoś życzliwy i będzie problem.
@cdw_net_pl cześć, przepraszam, że musiałeś czekać na moją odpowiedź, ale tak. Sprawdziliśmy dokładnie te wiadomości i z naszej strony wszystko działa poprawnie. Mamy więcej emaili wysyłanych do tych dwóch odbiorców i każdy ma ten sam błąd, więc więc tutaj problem leży po stronie błędnych adresów kupujących. Czy problem się powtórzył u Ciebie także w przypadku innych kupujących?