Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam problem z etykietą DPD Pickup. Po wydenerowaniu etykiety wyskakuje komunikat Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego. w datalogu dpd Pickup adres jest dokładnie taki sam, ten sam kod i jest to punkt wybrany przez kupującego z listy punktów. DPD po konsultacji twierdzi że jest wszystko prawidłowo taki punkt jest i normalnie go obsługują. Odsyłają do allegro z problemem. Bardzo proszę o szybką dopowiedz.
@marmarsklep2010 poproszę o numer zamówienia którego to dotyczy oraz o zrzut ekranu na którym będzie widoczny komunikat o którym piszesz.
Sprawdź na stronie https://kody.poczta-polska.pl/ czy podany przez kupującego PNA jest poprawny. Bodajże w 2002 lub 2003 roku niektóre kody zostały zmienione i do dzisiaj niektórzy tego nie ogarnęli (nastąpiło przypisanie kodów pocztowych do miejscowości, a nie placówek Poczty Polskiej).