anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z etykietą DPD PICKUP Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego

marmarsklep2010
#1 Nowicjusz#

Witam. Mam problem z etykietą DPD Pickup. Po wydenerowaniu etykiety wyskakuje komunikat Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego. w datalogu dpd Pickup adres jest dokładnie taki sam, ten sam kod i jest to punkt wybrany przez kupującego z listy punktów. DPD po konsultacji twierdzi że jest wszystko prawidłowo taki punkt jest i normalnie go obsługują. Odsyłają do allegro z problemem. Bardzo proszę o szybką dopowiedz.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@marmarsklep2010 poproszę o numer zamówienia którego to dotyczy oraz o zrzut ekranu na którym będzie widoczny komunikat o którym piszesz. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

Sprawdź na stronie https://kody.poczta-polska.pl/ czy podany przez kupującego PNA jest poprawny.  Bodajże w 2002 lub 2003 roku niektóre kody zostały zmienione i do dzisiaj niektórzy tego nie ogarnęli (nastąpiło przypisanie kodów pocztowych do miejscowości, a nie placówek Poczty Polskiej).

oznacz moderatorów