Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Słuchajcie, co mam zrobić? W zakładce Zamówienia, wybieram dla sprzedanego towaru opcję Nadaj paczkę Allego InPost, otwiera się strona InPost i pojawia się komunikat: Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się że połączyłeś konto na stronie Allegro!
Czy na stronie Allegro muszę coś gdzieś zaznaczyć?
@mwodnik75 Wyczyść, zmień przeglądarkę. Podobno pomaga też rozłączenie i ponowne połączenie. Zobacz tu; https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/jak-rozwi%C4%85za%C4%87-problem-...
Próbowałem, ten problem trwa już od tygodnia. Na trzech komputerach ten sam problem.
nic nie pomaga nawet allegro po zgłoszeniu problemu!!!
Czy na stronie Allegro muszę coś gdzieś zaznaczyć?
Tak, powinieneś wyrazić zgodę, po której zobaczysz:
https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/powiazane-aplikacje
@mwodnik75, kliknij, proszę, w ten link i sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji przeglądarki. Jeśli nie, zaktualizuj ją - gdyby problem nie został rozwiązany, wyślij, proszę, zrzuty ekranu z komunikatem, który widzisz.
@mwodnik75 Po pierwsze to musisz odblokować w przeglądarce wyskakujące okienka (pop-up).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Masz do Allegro podpiętą umowę z InPostem? Bo wysyłam z Allegro tylko wtedy działa.