Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Jako sprzedawca okazjonalny (bez działalności), sprzedałam na Allegro (nie AL), swój używany router, kupiony w 2015. Przed wystawieniem, oczywiście, sprawdziłam go, łącznie z całkowitym naładowaniem baterii, wszystko było OK. I sprzedałam.
Po 8 dniach dostałam negatywną ocenę z informacją, że bateria jest spuchnięta. Zaproponowałam więc, aby Klient przesłał mi z powrotem urządzenie a ja zwrócę mu pieniądze, a także, jako że sprawa jest rozwiązana, poprosiłam o usuniecie komentarza. Klient milczy, nie odpisuje, nie odbiera telefonów...
Nie wiem co dalej robić??
Pozdrawiam! Iza
@210469 Niestety, przy braku współpracy ze strony Kupującego...niewiele. Jezeli komentarz nie narusza zasad Allegro ( wulgaryzmy itp) to nawet jeżeli sprawa została rozwiązana nie zostanie usunięty. Możesz pisać przez kontakt do Allegro ale "szanse marne". Musisz po prostu mieć grubą skórę i przyzwyczaić się do takich "kupujacych"
@210469 Klient milczy, nie odpisuje, nie odbiera telefonów... No to nie wiele jesteś w stanie zrobić więcej.Allegro, raczej w tym przypadku komentarza nie usunie /na pewno/ .Nic tylko próbować się skontaktować z klientem, bo inaczej to lipa.Trudna sprawa.
kolejny przykład "klient nasz pan" gdzie jesteś skazana na jego rację i jego punkt widzenia .próbuj kontaktu tylko on może cofnąć tę opinię .
Dziękuję wszystkim i pozdrawiam. Zawsze łatwiej, jeżeli ktoś pochyli się nad naszym problemem... ; -))
OK, komentarz komentarzem, boli... ale jak długo mam czekać na zwrot urządzenia, żeby oddać pieniądze?
Może on nie chce oddawać urządzenia. Zaproponuj mu zwrot kosztu nowej baterii w zamian za usunięcie komentarza.
O!, to jest dobra myśl... tylko że On nie chce się ze mną skontaktować... ale spróbuję pocztą elektroniczną, może listy przynajmniej czyta... ; -)
Dzieki!