Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Opłaciłem i zamówiłem pewien przedmiot, teraz doczytałem że trzeba napisać wiadomość do sprzedającego w związku z detalami. Dla pewności, chciałem się także z nim skontaktować telefonicznie, gdyż od zamówienia minęło już kilka dni. Lecz numer telefonu komórkowego który widnieje w danych sprzedawcy na allegro nie istnieje... Czy ktoś spotkał sie z podobnym problemem?
@Client:74562885 napisałeś wiadomość to czekaj teraz na realizację , będzie problem wróć ... pomożemy .
Masz w zakładce "moje zakupy">szczegóły opcje zapytaj o zakup i tam napisz do sprzedającego a jak nie odpowie to radziłbym zrezygnować bo może wysłać nie to: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
inny sposób to jest dyskusja, oczywiście jak masz wątpliwości co do sprzedającego.
Sprzedający właśnie odpisał, no ale zobaczymy jak to sie skończy. Gdyż z danych na allegro widzę ze jest użytkownikiem od miesiąca, a numer telefonu nie istnieje... Dzięki 🙂