Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Problem polega na tym ze kupujący wystawił mi bardzo niemiła ocene negatywną, ktora zabiła moją średnią aż o 1 procent jako ze od niedawna sprzedaje na allegro każdy pozytywny komentarz jest dla mnie ważny. Wystawil mi ocene bo podobno paczka nie doszła do niego, dzwoniłem na infolinie inpost i paczka zostala doręczona, ja u siebie w zeszycie mam zamontowane ze paczka wyszła, w kazdym moim programie jest ze paczka doręczona. Dzwoniłem kilkanascie razy do kupującego niestety nie odbiera odemnie telefonów, na 99% jestem pewny że jest to bardzo nieuczciwa gra konkurencji. Czy idzie coś zrobić z tym negatywnym komentarzem?
@maka97, widzę, że 24.04 Kupujący rozpoczął Dyskusję w tej sprawie. Czy po tym, jak dowiedziałeś się od Kupującego, że nie otrzymał przesyłki, składałeś formalną reklamację u przewoźnika?
@maka97 Kupujący ma prawo wystawić negatywa, zwłaszcza wtedy, gdy nie otrzymał przesyłki. Sam status w śledzeniu przesyłek i twierdzenie przewoźnika nie jest dowodem, że ją otrzymał. Trzeba mu udowodnić wydanie rzeczy. Oprócz negatywa spodziewaj się jeszcze Dyskusji i zwrotu wpłaty kupującemu z Programu Ochrony Kupujących, a wtedy Allegro może żądać od Ciebie ponownej wysyłki lub zwrotu kosztów, jeśli nie udowodnisz wydania rzeczy adresatowi, może też zablokować Ci konto.
Złóż reklamację u przewoźnika. Jeżeli otrzymasz oficjalna odpowiedź, ze paczka została dostarczona to w dyskusji lub komunikacji z allegro będzie to argument przemawiający na Twoją korzyść
@maka97 Możesz prosić o usunięcie, jeżeli narusza zasady albo masz "argumenty" :https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oceny-i-komentarze/kupujacy-wystawil-mi-ocene-czy-moge-ja...