Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Mam problem z Kupującym. Kobieta kupiła ode mnie przedmiot miesiąc temu. Jest to 5l słoik z kranikiem. Po miesiącu zakłada dyskusje, że jej pękł. Wysyła mi zdjęcie tego pęknięcia i tłumaczy, że samo się tak zrobiło. Albo jej upadł na podłogę, albo wlała wrzątek do zimnego słoika. Dodam, że obraża mnie w dyskusji, a zaraz pewnie poleci negatyw.
Jakieś propozycje?
Pozdrawiam
@xyz96 klientom zawsze wszystko się robi "samo". Mi też ostatnio jeden cwaniaczek reklamował produkt. Stwierdził, że uszkodzony w transporcie. A zarówno karton zewnętrzny jak i wewnętrzny całe. Dodatkowo były bąble, styropian, więc nie ma bata aby to w transporcie uszkodzili. W dodatku produkt rozerwał na pół. Nagrania z rozpakowywania oczywiście nie miał.
Jak zwykle, "samo się zrobiło". Niedługo to już nie wiadomo czym handlować aby tego typu sytuacji unikać.