Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mój problem polega na tym że sprzedałem używana przeze mnie kartę graficzną(jestem osoba prywatna, nie prowadzę działalności). Kartę użytkowałem u siebie bezproblemowo 5lat. Kupujący po jej otrzymaniu twierdzi że karta jest uszkodzona. Jak najlepiej rozwiązać ten problem? Przyjąć zwrot i zobaczyć czy faktycznie nie działa? Co jeśli została uszkodzona i przyjmę zwrot? Czy mimo wszystko będę musiał zwrócić wpłacone pieniądze?
@krzych089 Tak, powinieneś przyjąć i rozpatrzyć reklamację. Odpowiadasz za towar z rękojmi przez 2 lata. Jeśli towar jest wadliwy, należy się kupującemu wymiana lub zwrot wszystkich kosztów, także kosztu odesłania. Jeśli reklamację odrzucisz, a rzecz naprawdę jest uszkodzona, kupujący może otworzyć spór, w którym Allegro go wesprze, może też wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, a to często dla sprzedawcy spory kłopot. Były tu już opisywane przypadki blokady kont z tego powodu.
no właśnie najgorsze jest to że to słowo przeciwko słowu, pewnie jako sprzedający będę na straconej pozycji. No nic pozostaje przyjąć i zobaczyć czy faktycznie uszkodzona
@krzych089 Nawet jako osoba prywatna musisz przyjąć i rozpatrzyć reklamację. Być może karta została uszkodzona w transporcie i, niestety, Ty za to odpowiadasz. Może być i tak, że cwaniak kupujący, chce wymienić swoją zepsutą na dobrą. Jak odeśle, poznasz, że to Twoja, a nie podmieniona?
Zwrotu nie musisz przyjmować. Przyjąć musisz reklamację, i następnie ją uznać lub nie. Decyzja należy do Ciebie.