Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z kupującym - kupujący wystawił mi negatywny komentarz a teraz jeszcze chce zwrócić ten zakupiony towar - czy w takim wypadku mogę go prosić najpierw o usuniecie tego negatywnego komentarza?
Bo w tym momencie jest coś chyba nie tak - skoro ta transakcja jest cofnięta to najpierw powinien chyba usunąć ten zły komentarz. Teraz ja jako sprzedawca jestem poszkodowany - nie dość że dostałem niesłusznie negatywny komentarz to jeszcze kupujący bawi się i zwraca towar , dodam że była to bardzo problemowa transakcja - kupujący zrobił mi awanturę i posądził o kłamstwo że zmieniam opisy w aukcjach.
Proszę o odpowiedź.
Marek [edycja]
@Marekgs83 negatyw nie ma nic wspólnego ze zwrotem z tytułu reklamacji lub odstąpienia 😞
Opis można sprawdzić po kliknięciu w kupiony produkt jest zapisany w takiej formie jakiej był w momencie zakupu 😄
@Marekgs83 Cześć. 🙂 Pracownik Allegro może ingerować w opinię Kupującego tylko w określonych przypadkach: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oceny-i-komentarze/kiedy-mozemy-ingerowac-w-opinie-kupuja...
dziękuję, napisałem formularz do allegro.
@Marekgs83 zerknąłem na komentarz, allegro nic z nim nie zrobi, zapomnij 😞
Jedyne co możesz poprosić kupującego o usunięcie a zdjęcie zmień jak radzi @Kaliope_Brzeg i mam nadzieje że takich cukierków luzem po zwrocie nie sprzedajesz ponownie, brak gwarancji co robił z nimi klient 😞
Po co dajesz na aukcji zdjęcie cukierków elegancko zapakowanych w zamkniętej torebce? Klienci oglądają obrazki i oczekują tego co jest na nich. Daj zdjęcie cukierków luzem i wtedy sytuacja będzie jasna.
było drugie zdjęcie - cukierki luzem,
ja zawsze sprzedawałem fabrycznie pakowane dlatego było takie eleganckie zdjęcie - ale teraz dostawa jedna przyszła po 2,5 kg - wiec zmieniłem aukcje na pakowane luzem po 1 kg, nie sądziłem że wyjdzie z tego taki problem. Dziękuję za uwagę.
@Marekgs83 To nie są jakieś wielkie pieniądze, zaproponuj kupującemu zwrot tych 30zł za cukierki, przeproś za nieporozumienie i zaproponuj niech sobie te cukierki zostawi ale niech przemyśli usunięcie komentarza. Mogą być inne wersje tego co zaproponowałem, ale raczej staraj się udobruchać, przekupić klienta.
Dzięki za rady i pomoc. Za bardzo może się tym przejąłem, pozdrawiam.
@Marekgs83 "...czy w takim wypadku mogę go prosić najpierw o usuniecie tego negatywnego komentarza?"
Prosić zawsze możesz, nawet o wszystko co zamarzysz, tylko czy to jest akurat uzasadnione?
Z tekstu wynika że kupujący kwestionuje zgodność przedmiotu z opisem. Transakcja nie jest cofnięta, to jest reklamacja.
Masz obowiązek przyjąć zwrot przedmiotu, ocenić czy naprawdę tak jest jak jest i jeśli kupujący ma rację wysłać inny przedmiot bez wad lub zwrócić pieniądze z kosztami przesyłek.
Kupujący już teraz ma prawo być niezadowolony i ma prawo napisać komentarz.
Co będzie dalej zależy od tego jak się zachowasz teraz, prawdopodobnie będzie tak: albo oddasz dobrowolnie pieniądze kupującemu albo oddasz je do Allegro po zablokowaniu twojego konta. Komentarz nie ma z tym nic wspólnego.
Dziękuję, sprawa zgłoszona do allegro.
Wygląda na to że kupujący może wszystko a sprzedawca może być obrażany, oczerniany, można zarzucać mu że kłamie, i nic nie może zrobić. No to Lipa całe to allegro.
@Marekgs83 nie mogę się z tym zgodzić. Usuwamy komentarze, które są niezgodne z zasadami czyli np. zawierają wulgaryzmy, treści obraźliwe czy określenia typu "złodziej", "oszust", "naciągnął" itp.
Kupujący usunął swój komentarz. Niektóre komentarze mogą być też pomocne dla Ciebie jako sprzedającego. Np. wczoraj ktoś napisał o składzie sezamków, dzięki temu możesz rozważyć dodanie do opisu składu sprzedawanego produktu.
Dziękuję za pomoc i odpowiedź.
Dodałem skład sezamek do opisu aukcji, oczywiście że niektóre komentarze są pomocne i ja ich nie neguję. Każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie. Ale jeżeli kupujący się myli i nie ma racji to sprzedawca też ma prawo się bronić; ja tylko się broniłem przed niesłusznym oczernianiem mnie i zarzucaniem mi kłamstwa. Pozdrawiam.