Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Mam problem z kupującym. Zakupił u mnie dwie pary rękawic, jedną parę w rozmiarze L, drugą w rozmiarze XXL. Po paru dniach zgłasza zwrot. Ok. Natomiast w przesyłce zwrotnej są dwie pary w rozmiarze XXL, czyli jedne kupione prawdopodobnie gdzie indziej. Niestety kupujący nie odpowiada na wiadomości, telefon również nie jest odbierany. Proszę o pomoc, jak mogę zareagować w takiej sytuacji. Dziękuję i pozdrawiam, Piotr
Masz pewność że to nie twoje możesz zwrócić za 1parę a drugą niech sobie odbierze, możliwy negatyw. Możesz zwrócić za 2 i zapomnieć o sprawie, jak nowe to może warto tak zrobić.
Być może to stary numer kupujących . Potrzebował jednej pary w rozmiarze L a że cena była za niska dołożył drugie inne po czym odeslaj jedna niepotrzebna parę wraz z inną kupiona od kogoś innego i oczekuje na zwrot. Dopóki allegro będzie tolerować takie gierki to takie zjawisko będzie się jeszcze bardziej nasilać.
@mwmonety jeśli tak zrobił to jest to art 286 kk oszustwo i grozi do 8 latek
Głupców jak widać nie brakuje...
Dzięki !
I przy oszustwie nie ma znaczenia kwota.
Ogólnie lepiej już jakby ukradł (rękawiczki nie kosztują więcej niż 500 zł), bo wtedy byłoby to tylko wykroczenie.
Dzięki wielkie !
@Working_class Jeśli nie odpowiada na wiadomości to najpewniej (ale nie z całą pewnością) celowo - jeśli świadomie odesłał inne to będzie udawał greka.
Zanim jednak podejmiesz jakieś kroki to upewnij się, że na pewno zamówienie było prawidłowo zrealizowane po Twojej stronie. Sprawdź stan magazynowy czy sztuki danych rozmiarów się zgadzają itd. Pomyłki się zdarzają 🙂
Pomyłki pomyłkami, ale wtedy Kupujący zgłasza, że dostał towar niezgodny z umową. A nie na rympał odsyła co ma pod ręką, bo może być oskarżony o przestępstwo. A konsekwencje tego są bardzo poważne.
@drekenzes Wiem. Wskazuję tylko na możliwości 🙂