Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Dlaczego niektóre moje zestawy są wstrzymywane a inne są aktywne? Proszę o pomoc
Pozdrawiam @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@adriansam3 Cześć. 🙂 Chodzi o zestawy produktowe? Podaj konkrety, np. numery ofert
Już utworzyłem z powrotem zestaw, ale często się wstrzymuje
koszulka (14305245393) z bluzą (14192024574) w każdym rozmiarze.
Problem jest wciąż nierozwiązany proszę o pomoc @ko_alka
@adriansam3 Oferta dotycząca bluzy jest już zakończona. Jeśli w tej chwili problem dotyczy innych ofert, podaj proszę ich numery. Napisz też w którym miejscu widzisz informację o wstrzymaniu zestawu.
Chodzi o to, że oferta kończy się po jakimś czasie ale podczas wystawiania ofert jest taka opcja czy chcę by oferta została automatycznie utworzona np. po 30 dniach.. Czemu w tym przypadku zestawy się muszą zakończyć również? Co miesiąc lub nawet częściej muszę na nowo ustawiać zestawy?
Jak wchodzę w zakładkę z zestawami to mam wszystkie poszarzone i nieaktualne, po czym klikam którąś z ofert i wyskakuję mi, że sprzedaż jest zakończona, jednocześnie jest już dawno automatycznie nowa utworzona ta sama w asortymencie (bo zaznaczam zawsze tą opcję, by po 30dniach utworzyć nową automatycznie). @nat_not
@adriansam3 Kiedy kończy się jedna z ofert, zestaw przestaje istnieć. Jednocześnie jeśli oferta wznawia się z nowym numerem, musisz utworzyć nowy zestaw. Taka sytuacja nie jest błędem.