Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam taką sytuację, że jakiś czas temu kupiłem baterię do drona, po kupnie i otwarciu okazało się że bateria nie pasuje do mojego drona, nie zwróciłem jej do sklepu w którym kupowałem i stwierdziłem, że sprzedam ją na allegro. Bateria była kupiona jako nowa, z racji tego że nie pasowała do drona nie miałem jak jej sprawdzić czy działa, podczas jej ładowania, dioda się świeciła czyli bateria się normalnie ładowała.
Wystawiłem ją na allegro za połowę ceny po czym kupujący jeszcze parę złotych się utargował, po czym po odbiorze, napisał że ładował 3h i bateria w dronie nie działa. Co w takim przypadku mam zrobić? Skąd mam wiedzieć czy jej nie uszkodził? Proszę o pomoc w tej sprawie
@Client:45799840 Jak co, kupujący składa reklamację i musisz ją rozpatrzyć, możesz prosić o odesłanie i sprawdzić, możesz reklamacje uznać i np. naprawić baterię, obniżyć cenę , wymienić na nową, możesz odrzucić. Masz na rozpatrzenie 14dni, po tym czasie reklamację uważa się za uznaną.
@Client:45799840 masz paragon od tej baterii?
@Client:45799840 "Skąd mam wiedzieć czy jej nie uszkodził?"
Jeżeli sprzedajesz to wypadałoby trochę się znać na tym co sprzedajesz, mieć możliwość sprawdzenia, serwisowania. Wypadałoby też wiedzieć czy zwrócił ci tą samą baterię którą sprzedawałeś, są na to pewne sposoby.
Teraz najprościej to oddać klientowi wpłacone pieniądze i zapomnieć, albo najpierw żądać zwrotu baterii i sprawdzić stan baterii, bo może uda się złożyć reklamację w sklepie. Musisz sam zdecydować czy jest sens odsyłania i sprawdzania baterii.
Tak czy siak pieniądze trzeba będzie oddać.