Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
od południa nie mogę zamówić przesyłek z managera. Myślałem że to chwilowy problem ale strona nie może uzyskać dostępu do mojego konta, a w ustawieniach na Allegro jest udzielone pozwolenie. Czy ktoś z was też tak ma i czy to jest jakiś ogólny problem InPostu ?
@pantofle_kamila Cześć 🙂 Spróbuj w zakładce Powiązane aplikacje usunąć powiązanie z InPost, następnie przejdź do Managera, kliknij w "Zarządzanie kontami" i usuń powiązane konta. Następnie powiąż konto Allegro z InPost ponownie.
Przed ponownym powiązaniem kont upewnij się, że wyrażono zgodę na wyskakujące okienka w Twojej przeglądarce (pop-up). Daj znać, czy się udało 🙂
Tak, dzięki udało się. 🙂