Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Problem z nadaniem paczki do paczkomatu. Wyskakują 2 komunikaty
Niepoprawny kod pocztowy odbiorcy
Pole "Dane odbiorcy - email" zawiera błędne dane: Nie można nadać wybranego zamówienia
Po zmianie na inny najbliższy paczkomat też to samo
@ABC-Narzedziowe poproszę o numer zamówienia, którego to dotyczy.
be053320-83f6-11ef-8724-25751da2952c
@ABC-Narzedziowe poproszę Cię jeszcze o zrzut ekranu na którymi widoczne będą dane odbiorcy i komunikat o błędzie (nie musisz maskować danych, tylko ja zobaczę to zdjęcie).
@ABC-Narzedziowe dziękuję! Konsultuję to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Udało się nadać paczkę. Przed numerem komórkowym było
+48 i wystarczyło usunąć +
@ABC-Narzedziowe oki! Dziękuję za informację 🙂