Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.Klientka wybrała sposób dostawy na stacje PKN Orlen, kiedy już mam wszystko wypełnione i chcę zapisać przesyłkę wyskakuje mi taki nagłówek:
Błąd przetwarzania
Numer telefonu komórkowego punktu nadania przesyłki jest nieprawidłowy
Co powinnam zrobić?
Jaki nr i gdzie się go wpisuje?
@NikSar-design, czy korzystasz z naszego narzędzia nadawczego Wysyłam z Allegro?
Tak.Zrobiłam przez allegro nadaj przesyłkę
@NikSar-design, rozumiem. 🙂 Zerknij, czy uzupełniłaś dane w Książce adresowej (numer telefonu, adres mejlowy). Proszę o to, ponieważ wdrożyliśmy poprawkę i już nie podpowiadamy danych do pustych pól pozostawionych w Książce adresowej w Ustawieniach Wysyłam z Allegro.
Bardzo dziękuję za pomoc.Wszystko się udało.Mam tylko jeszcze jedno pytanie.Paczkę powinnam zanieść na pocztę tak?
@NikSar-design, tak. 🙂
Jeszcze raz bardzo dziękuję 🙂
@NikSar-design, nie ma za co! Spokojnego wieczoru. 🙂
Witam serdecznie.Bardzo mi Pani ostatnio pomogła i pomyślałam sobie że znów do Pani napiszę z prośbą.Wygenerowałam z allegro etykietę dla klientki o złych gabarytach.Czy jest jakieś rozwiązanie?
@NikSar-design Cześć. 🙂 Jeśli korzystasz z Wysyłam z Allegro, to spróbuj usunąć przesyłkę w zakładce Zamówienia i wygenerować ją ponownie.
Tak. To było przez allegro smart. Nie zaznaczyłam odpowiedniego gabarytu 😔