anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z odbiorem inpost

dach-lux
#1 Nowicjusz#

Witam

Mam wygenerowane dwie etykiety wraz z podjazdem kuriera... w systemie allegro wszystko wygląda ok . po kontakcie z suportem allegro również dostaje informacje ze jest ok ... niestety od dłuższego czasu paczki są nie odebrane. Po kontakcie z przewoźnikiem ( inpost) dostaje informacje ze do tych przesyłek jest wygenerowana etykieta ale nie ma zamówionego podjazdu i żeby zlecić podjazd jeszcze raz ...  gdy wchodzę w szczegóły paczek na allegro i próbuje zamówić podjazd dostaje komunikat że sie nie da ponieważ podjazd jest już zamówiony...

sprawa dotyczy użytkowników ze wykupionym smartem. 

 

zamówienie nr 1 9b7aad12-e779-11ec-b90a-bfbe429ed12e

zamówienie nr 2 45e53d91-e42f-11ec-8e2b-c71b173b5eed ( próbowałem anulować i zlecić jeszcze raz bez ) skutecznie) 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

dach-lux
#1 Nowicjusz#

Inpost twierdzi że nie ma żadnego zlecenia do tych przesyłek a protokół generuje sobie allegro i on nie jest wiążący ,  allegro z kolei że jak mam protokół nadania to jest wszystko ok i powinni odebrać. 

Oni każa reklamować to u was a allegro w inposcie ... a ja dostaje zjeby od klientów że nie dostali poproawnie przygotowanych i zamówionych paczek ..

 

oznacz moderatorów