Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam wygenerowane dwie etykiety wraz z podjazdem kuriera... w systemie allegro wszystko wygląda ok . po kontakcie z suportem allegro również dostaje informacje ze jest ok ... niestety od dłuższego czasu paczki są nie odebrane. Po kontakcie z przewoźnikiem ( inpost) dostaje informacje ze do tych przesyłek jest wygenerowana etykieta ale nie ma zamówionego podjazdu i żeby zlecić podjazd jeszcze raz ... gdy wchodzę w szczegóły paczek na allegro i próbuje zamówić podjazd dostaje komunikat że sie nie da ponieważ podjazd jest już zamówiony...
sprawa dotyczy użytkowników ze wykupionym smartem.
zamówienie nr 1 9b7aad12-e779-11ec-b90a-bfbe429ed12e
zamówienie nr 2 45e53d91-e42f-11ec-8e2b-c71b173b5eed ( próbowałem anulować i zlecić jeszcze raz bez ) skutecznie)
Inpost twierdzi że nie ma żadnego zlecenia do tych przesyłek a protokół generuje sobie allegro i on nie jest wiążący , allegro z kolei że jak mam protokół nadania to jest wszystko ok i powinni odebrać.
Oni każa reklamować to u was a allegro w inposcie ... a ja dostaje zjeby od klientów że nie dostali poproawnie przygotowanych i zamówionych paczek ..
Czy sprawa się wyjaśniła, bo ja dzisiaj mam dokładnie taki sam problem i cały czas czekam na odpowiedz Allegro
Dzień dobry @dach-lux ,
proszę o podjęcie próby zamówienia Kuriera bezpośrednio w Managerze Paczek InPost.
w celu zamówienia kuriera po odbiór przesyłki należy zalogować się na stronie: https://manager.paczkomaty.pl/zaloguj. Należy także mieć zdefiniowany PUNKT ODBIORU, czyli adres, na który będzie przyjeżdżał kurier po odbiór paczek. Weryfikacja nowego punktu trwa maksymalnie do 24 h.
Do wygenerowanych etykiet należy wybrać opcję ZAMÓW KURIERA - samo wygenerowanie etykiety nie jest jednoznaczne z zamówieniem kuriera. Podczas zamówienia Kuriera istnieje możliwość wyboru daty i zakresu godzinowego odbioru paczek.
Jeśli powyższe czynności nie rozwiążą sytuacji, proszę o kontakt z InPost na aadres pomoc@inpost.pl oraz przesłanie numerów paczek i szczególnego opisu sytuacji.
W celu zarejestrowania zgłoszenia, które zostanie przekazane do weryfikacji przez Dział IT, bardzo proszę także o podanie następujących danych oraz przesłanie zrzutu ekranu przedstawiającego próbę wykonywanej czynności wraz z komunikatem o błędzie:
- data i czas zdarzenia:
- rodzaj i wersja przeglądarki:
- wykonywana czynność:
- komunikat o błędzie:
- sposób logowania (Allegro, Facebook, Manager Paczek):
- adres e-mail w Managerze Paczek:
- login Allegro:
Zgromadzone dane zostaną przekazane do dalszej analizy.
W imieniu firmy przepraszam za niedogodności.