Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj klientka kupiła ode mnie produkt, skontaktowałem się z nią i zapłaciła za niego na pewno, problem leży w tym, że na Allegro status płatności to ,,rozpoczęta" i nie mam pieniędzy nigdzie, a klientka oczekuje na towar, w czym leży problem?
Można się domyślać że zapłaciła przelewem tradycyjnym poza Allegro. Udostępniłeś numer konta do przelewu?
Druga możliwośc to płatność rozpoczęła ale coś nie zadziałało, może nie wpisała kodu sms, a może ma puste konto. Tylko kupująca może to wyjaśnić.
Ty nie musisz niczego wyjaśniać, nie masz możliwości. Czekasz na wpłatę i tyle
@br. Przelew tradycyjny to przelew przez Allegro Finanse. Zwykły przelew to przelew poza Allegro. https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/metody-platnosci/nie-mam-konta-w-banku-czy-moge-korzystac-z-...
@langat7 Jaką masz podaną metodę płatności w mailu od Allegro? Jeżeli wybrała zwykły przelew, to pieniądze idą do trzech dni. Poczekaj na maila "Nowa wpłata od kupującego". Przyjdzie jutro lub najpóźniej pojutrze.
@langat7 Zapytaj ją jaką metodą płaciła, jeśli przelewem tradycyjnym przez Allegro, to taki przelew dochodzi nieco później, nawet po 2-3 dniach. Gdyby to był zwykły przelew bezpośrednio na Twoje konto, wpłata dziś powinna się pojawić.