anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnościami

MAMY ROZWIĄZANIE!
Elektroprecyzja
#7 Wielbiciel

Dzień dobry, 

Sprzedaję na allegro i od wczoraj mam już 4 nieopłacone zamówienia. Czy jest aktualnie jakiś problem z płatnościami na portalu lub jakiś konkretny bank ma awarię albo nie mam możliwości opłacenia zamówienia jak kiedyś za pośrednictwem Nest Banku? 

Pozdrawiam 

Elektroprecyzja

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Elektroprecyzja. Czy mógłbyś wskazać o które dokładnie zamówienia chodzi?
Widzę, że dwa zamówienia z 28 lipca nadal oczekują na zaksięgowanie wpłaty (różne metody płatności), a przy trzech zamówieniach płatności zostały anulowane.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Elektroprecyzja
#7 Wielbiciel

Podaję numery zamówień: 

ba7927f0-6c6e-11f0-8ebb-f1e019e6c563
9c01b231-6c6c-11f0-bcf7-21b80d1f7949
1a6727e0-6beb-11f0-91d6-4d2a02d626c8
31e56e20-6b84-11f0-921e-c328cc334b1b
 
Tomek 
oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Dziękuję, @Elektroprecyzja. Zweryfikuję to i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami 😊 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Elektroprecyzja, te przypadki nie są ze sobą powiązane i nie są pokłosiem awarii. 

ba7927f0-6c6e-11f0-8ebb-f1e019e6c563 - autoryzacja płatności kartą była nieudana,
9c01b231-6c6c-11f0-bcf7-21b80d1f7949 - przelew tradycyjny jest w trakcie księgowania (może to potrwać do 3 dni roboczych),
1a6727e0-6beb-11f0-91d6-4d2a02d626c8 - płatność blikiem została odrzucona przez błąd w aplikacji bankowej,
31e56e20-6b84-11f0-921e-c328cc334b1b - klient nie sfinalizował transakcji, za szybko opuścił stronę. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Elektroprecyzja
#7 Wielbiciel

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.

Pozdrawiam 

Tomek 

oznacz moderatorów