anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z potwierdzeniem konta

Client:48093487
#2 Obserwator#

18.11 dokonałem przelewu w celu potwierdzenia konta do wypłat payu 19.11 otrzymałem zwrot tej złotówki a status nadal w trakcie weryfikacji co jest nie tak ile można czekać !!!???

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48093487 Sprawdzamy już status weryfikacji Twojego konta, więc poproszę Cię o cierpliwość. Wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę odpowiedź w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48093487 Zgodnie z obietnicą wracam z informacją, że wypłaty na Twoim koncie są aktywne, ale u operatora Przelewy24.  Natomiast środki do wypłaty u Ciebie znajdują się na saldzie w PayU, dlatego musisz wykonać przelew weryfikacyjny do PayU - dane do przelewu możesz wygenerować w zakładce Ustawienia wypłat, dokładnie w tej zakładce. Aby wykonać przelew musisz przewinąć stronę trochę w dół i kliknąć w "przejdź do banku" w części poświęconej operatorowi PayU. Weryfikacja ze strony operatora może potrwać 1-2 dni robocze. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów