anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z transakcją

xerima_mielec
#9 Pomysłodawca#

Cześć!

Po ponad 15 latach sprzedaży napotkałem problem z którym nie wiem za bardzo jak mam sobie poradzić. Od początku, klient kupił na tej aukcji 10239424788 12 sztuk papieru. Zapłacił 12x3,89, towar został porządnie zapakowany i nadany tego samego dnia. Dziś otrzymuję wiadomość że nie dostał swojego zamówienia i prosi o dosłanie 11 opakowań papieru. Nie bardzo na początku zrozumiałem o co chodzi więc zadzwoniłem do Pana. Poinformował mnie że otrzymał tylko 12 szt/rolek i brakuje w jego zamówieniu 11 opakowań. On zamówił 144 sztuki. Od razu poinformował mnie że porobił sobie screeny żebym czasem nic nie kombinował albo nie zmieniał aukcji. Napisałem wiadomość do allegro on w tym czasie otworzył dyskusję. W rozmowie jasno dał do zrozumienia że wie ile kosztuje 1 szt ale jego to nie obchodzi bo wg. niego on powinien dostać 144 rolki za 40 parę złotych... mamy wystawione dwie aukcje z tym produktem w jednej jako cała zgrzewka/opakowanie 12szt a w drugiej na 3,89 za sztukę na której on kupił. Aukcja nie zmiennie wystawiona już bardzo długo, nikt nigdy nie miał problemu z jej zrozumieniem. Co najśmieszniejsze ten sam człowiek pół roku temu kupował dokładnie to samo i dostał dokładnie to samo co tym razem, tyle tylko że wtedy nie miał problemu i nie próbował wyciągnąć od nas 12 opakowań zbiorczych w cenie 12 rolek. W dyskusji wyskoczyło coś o złożeniu reklamacji. Co mam robić?? 12 opakowań zbiorczych to około 500 złotych wartości które ten człowiek oczekuje mieć za 47 zł.  W rozmowie telefonicznej ewidentnie dało się wyczuć że ten młodzieniec jest na nie przygotowany. Tyle lat sprzedaży ale czegoś takiego się nie spodziewałem.

 

 

 

oznacz moderatorów
61 ODPOWIEDZI 61

xerima_mielec
#9 Pomysłodawca#

papier.pngpg.pngpg2.pngreklamacja.png

 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@xerima_mielec  zauważyłem dokładnie to samo co @LEW433 . zupełnie niepotrzebnie piszesz ilośc w opakowaniu zbiorczym . Jakie to ma znaczenie skoro sprzedajesz 1 szt?

A do tego jeszcze zdjęcie 12 szt na dole aukcji.

Na zdrowy rozum każdy wie o co chodzi ale czasem ktoś chce wykorzystac dwuznaczności no i tu bedziesz miał problem ponieważ te dwuznaczności są 😞 a klient z pewnością bedzie sie na nie powoływał.

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

LEW433_0-1706819896590.png

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@xerima_mielec poproś o odesłanie na reklamację, oddaj kasę powołaj się na nadmierny koszt naprawy/wymiany i popraw aukcję bo pewnie masz błąd w katalogu 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xerima_mielec
#9 Pomysłodawca#

Parametry.png

To zrzut parametrów z góry opisu aukcji. Na dole w opisie jest napisane że kup teraz dotyczy 1 szt a nie jednego opakowania. Pojedyncza szt nie ma własnego kodu ean.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@xerima_mielec  zarówno w parametrach produktu jak i w tresći aukcji jest informacja : ilośc w opakowaniu 12 szt. I pewnie na to powoła sie klient

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@kostas11  to nie bład w katalogu . w aukcji jest informacja o ilości w opakowniu zbiorczym ( zupełnie niepotrzebni)  sprzedawca sprzedaje jedną szt a jest info : ilość w opakowaniu 12 szt , cena dotyczy 1 szt.

 

Ale masz racje chyba najlepiej bedzie poprosić o odesłanie na reklamacje i zwórcic wpłate. Oczywiscie licząc sie z negatywem

oznacz moderatorów

xerima_mielec
#9 Pomysłodawca#

tak to są dane informacyjne od producenta ile mieści się w jednym fabrycznie zapakowanym opakowaniu zbiorczym.  Nie pisze że kup teraz to jedno opakowanie tylko 1 sztuka. Przez 10 lat nikt nigdy nie miał problemu ze zrozumieniem tego. Nawet ten człowiek kiedy kupował pierwszy raz

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Oferta nie może wprowadzać w błąd.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

nie wiem co tu w błąd wprowadza tytuł aukcji dotyczy papieru toaletowego a nie opakowań papieru toaletowego i wyraźnie pisze cena dotyczy 1 szt a 12 szt w opakowaniu a nie 12 sztuk opakowań jak ktoś ślepy to i do grabi się dowali

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zauważ że My wiemy jak czytać oferty a le nie wszyscy są tak....obeznani.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@xerima_mielec odrzuć reklamację i tak będzie negatyw już widzę jak o papier toaletowy zakłada sprawę cywilną i inwestuje 2 tys zł jako koszty procesowe

oznacz moderatorów

xerima_mielec
#9 Pomysłodawca#

ale ludzie potrafią być...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@xerima_mielec Rozwiąż problem, zmień ten opis i zapomnij. Stracisz raz a nie wiele > komentarz, zwrot z AP i oby nie więcej.

oznacz moderatorów

xerima_mielec
#9 Pomysłodawca#

alle.pngalle 1.pngalle3.png

dostałem taką wiadomość

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Opisz, my obrazków niw widzimy.

oznacz moderatorów

xerima_mielec
#9 Pomysłodawca#
 
1 lutego 2024 22:01
xerima_mielec z opisu oferty z dnia zakupu wynika, że oferta jest błędnie połączona z katalogiem produktów. Za połączenie oferty z produktem w pełni odpowiedzialny jest jej autor - sprzedający. Teraz najważniejsze jest, aby xerima_mielec rozpatrzył reklamację klienta i rozwiązał sprawę w jeden z poniższych sposobów: - zrealizował zamówienie zgodnie z ofertą, - uzgodnił z kupującym zwrot pieniędzy, - uzgodnił zwrot całości zamówienia. pawel26021995, który z nich Pan wybiera? xerima_mielec, aby uniknąć podobnych sytuacji proszę zgłosić błąd i usunąć połączenie produktu z ofertą. W tym celu wystarczy: - wejść do zakładki [Moje oferty], - wybrać kolejno opcje: [Zmień], [Zgłoś błąd w produkcie] i [Usuń produkt z oferty]. Więcej informacji, jak połączyć oferty, znajduje się pod linkiem:
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

I masz 2 wyjścia dosłać towar i może uniknąć negatywa, ale zwrócić kasę i nie uniknąć komentarza negatywnego.

oznacz moderatorów

xerima_mielec
#9 Pomysłodawca#

dosłać towar? to jest 4 paczki po 3 opakowania zbiorcze z kosztem wysyłki około 500złotych. 500 zł w plecy bo ktoś się uwziął

oznacz moderatorów