Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W tym miesiącu będziemy mieli problem z uregulowaniem płatności na czas. Czy automatycznie przestaniemy być SMART?
@Wilczekstepowy Automatycznie na koniec miesiąca będziecie mieli zablokowane wystawianie kolejnych ofert, a później, jeśli nadal nie opłacicie, dojdzie do zablokowania konta. Smart nie ma z tym nic wspólnego.
Nie ma? A czytałem, że jednym z warunków przyznawania Smart są uregulowane rachunki.
@Wilczekstepowy Skoro wiesz, to po co pytasz? W tym przypadku Smart to najmniejszy problem.
Pytam, bo nie wiem, czy od razu go zawieszają.
No, a Smart jest ważny, bo bez niego można wpaść w tak zwaną "kwadraturę koła".
@Wilczekstepowy przepraszam, że długo czekałeś na odpowiedź! Konsultowałam Twoje zapytanie. Teoretycznie jeżeli spóźniłbyś się kilka dni z opłatami to nie powinieneś mieć od razu zabranego oznaczenia Smart!, szczególnie jeżeli to jednorazowa sytuacja. Koleżanka chciała sprawdzić dokładnie jak wygląda sytuacja na Twoim koncie, ale na tym z którego piszesz nie masz żadnego zadłużenia. Możesz podać mi o jakim koncie piszesz? Lub możesz napisać tutaj i przedstawić swoje zapytanie (napisz proszę z tego konta, którego pytanie dotyczy), na pewno otrzymasz odpowiedź.
Zadłużenie mamy już spłacone. Jak przydarzy nam się kiedyś taka sytuacja jeszcze raz to napiszę tutaj ponownie.
Dziękuję za interwencję i zainteresowanie.