anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z weryfikacją tożsamości przy rejestracji konta sprzedawcy

MAMY ROZWIĄZANIE!
ziemko
#7 Wielbiciel#

Witam, 

 

Mimo trzykrotnych prób nie przechodzę dalej weryfikacji konta sprzedawcy - weryfikacja zawiesza się na kroku trzecim. Próbowałem różnych opcji, różnych skanów dowodu i nic to nie daje. Nie mam też informacji zwrotnej co jest nie tak. Proszę o interwencję.

Ziemko - Akwakultura Rybajka

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16
matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @ziemko, dziękuje za zgłoszenie.
Czy jesteś w stanie przesłać zrzut ekranu na trzecim kroku?

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów
ziemko
#7 Wielbiciel#

ziemko_0-1741978733618.png

 

oznacz moderatorów
ziemko
#7 Wielbiciel#

ziemko_1-1741978764260.png

 

oznacz moderatorów
ziemko
#7 Wielbiciel#

A trwa to już ponad 2 tygodnie

oznacz moderatorów
matt_rose
Moderator
Moderator

Dziękuje Ci @ziemko za zrzuty, przekazałem sprawę dalej do odpowiedniego działu.
Jak tylko otrzymam odpowiedź, wrócę do Ciebie 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów
ziemko
#7 Wielbiciel#

Dziękuję.

oznacz moderatorów
ziemko
#7 Wielbiciel#

Przypominam się ze sprawą - cały czas stoimy w miejscu. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ziemko przepraszam, że czekałeś na odpowiedź! 
Aktywacja konta firmowego nie powiodła się, ponieważ masz środki na saldzie w Rozliczeniach z Allegro. Jest to mała kwota, ale blokuje automatyczną aktywację.
Wejdź proszę do zakładki Rozliczenia z Allegro i kliknij [odbierz nadpłatę].
Wybierz jeden ze sposobów zwrotu i wypełnij formularz.
Następnie, gdy saldo będzie już wyzerowane, ponownie wypełnił formularz weryfikacji, teraz powinno się udać. W razie problemów, poproszę o informację. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ziemko
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, mam jeszcze tylko jedno pytanie - mam saldo dodatnie zarówno na allegro (rozliczenia z allegro) - i tu już złożyłem wniosek o zwrot nadpłaty, ale mam też saldo rozliczeń z PayU - zrzut poniżej - czy to konto też mam wyzerować ?

 

ziemko_0-1742411630556.png

 

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ziemko nie, tutaj nie jest to konieczne. Chodzi tylko o Rozliczenia z Allegro 🙂 
Środki widoczne w zakładce Środki i historia operacji będą możliwe do wypłacenia dopiero po aktywacji konta do wypłat. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ziemko
#7 Wielbiciel#

Witam. Wracam - niestety mam problem, aktywacji wisi cały czas na poziomie weryfikacji firmy, nie mogę cofnąć tego kroku ani ponownie przeprowadzić procesu weryfikacji - proces utknął w pozycji "cierpliwości, weryfikujemy Twoje dane". Czy można prosić o anulowanie procesu, żeby przejść go ponownie ?

Ziemko

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ziemko poprosiłam o odblokowanie możliwości ponownej weryfikacji.
Wrócę jeszcze z potwierdzeniem, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ziemko przepraszam, że czekałeś. Poprzedni wniosek został anulowany, więc możesz ponownie przejść weryfikację.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ziemko
#7 Wielbiciel#

Niestety problem nie zniknął - weryfikacja jest anulowana, ale nie mogę jej ponowić - mam tę opcję nieaktywną:

ziemko_0-1742823292293.png

nie mogę ponowić procesu

Ziemko

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ziemko dziękuję za wiadomość! Zgłosiłam to i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ziemko skorzystaj proszę z tego linku: https://salescenter.allegro.com/registration/onboarding-renewal, aby stworzyć nowy wniosek o weryfikację konta. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów