Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
chciałbym zgłosić problem związany z jednym z moich zamówień.
Klient złożył zamówienie z opcją płatności za pobraniem, jednak paczki nie odebrał, więc została zwrócona do mnie. W tej sytuacji nie otrzymałem żadnych pieniędzy za zamówienie.
Skontaktowałem się z klientem i poprosiłem go, aby zgłosił zwrot przez Allegro, ponieważ chciałem w ten sposób odzyskać prowizję. Niestety teraz nie mogę zaakceptować zwrotu w systemie, ponieważ wymaga on ode mnie zwrotu środków klientowi, których nigdy nie otrzymałem.
Proszę o informację, w jaki sposób mogę rozwiązać tę sytuację i uzyskać zwrot prowizji za transakcję, która faktycznie nie doszła do skutku. I jednocześnie zakończyć pozycję w zwrotach sukcesem
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
numer zamówienia : 4aec0b80-8edf-11f0-a3e7-af768618476e
Napisz mu jakąś prostą wiadomość z prośbą o potwierdzenie anulowania zamówienia, z odpowiedzią wnioskujesz o prowizję a potem odwołujesz się z dowodem od kupującego, że zrezygnował.