anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z zwrotem. Jak go rozwiązać ?

turborobak
#7 Wielbiciel

Dzień dobry,

 

chciałbym zgłosić problem związany z jednym z moich zamówień.

Klient złożył zamówienie z opcją płatności za pobraniem, jednak paczki nie odebrał, więc została zwrócona do mnie. W tej sytuacji nie otrzymałem żadnych pieniędzy za zamówienie.

 

Skontaktowałem się z klientem i poprosiłem go, aby zgłosił zwrot przez Allegro, ponieważ chciałem w ten sposób odzyskać prowizję. Niestety teraz nie mogę zaakceptować zwrotu w systemie, ponieważ wymaga on ode mnie zwrotu środków klientowi, których nigdy nie otrzymałem.

 

Proszę o informację, w jaki sposób mogę rozwiązać tę sytuację i uzyskać zwrot prowizji za transakcję, która faktycznie nie doszła do skutku. I jednocześnie zakończyć pozycję w zwrotach sukcesem

 

Z góry dziękuję za pomoc.

 

Pozdrawiam,

 

numer zamówienia : 4aec0b80-8edf-11f0-a3e7-af768618476e

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

pwhydromet
#9 Pomysłodawca

Napisz mu jakąś prostą wiadomość z prośbą o potwierdzenie anulowania zamówienia, z odpowiedzią wnioskujesz o prowizję a potem odwołujesz się z dowodem od kupującego, że zrezygnował.

oznacz moderatorów