Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam, spotkałem się z takim problemem, mój kupujący przez przypadek złożył 2 identyczne zamówienia i poprosił o anulowanie jednego, bo zrobił to przez przypadek, kliknąłem, żeby zostało anulowane, no cóż, Alegro napisało mi na fakturze, że sprzedałem 2 towary i musi zapłacić prowizję za 2 towary, a nie za jedną pomoc w rozwiązaniu problemu
niech ci kupujący wyśle wiadomość że odstępuje od 1 zakupu przez panel wiadomości allegro
@Client:110766549 jaką formę płatności i transportu wybrał kupujący?
@Client:110766549 To kupujący powinien anulować zamówienie, z tym że może to zrobić tylko zanim przesyłka do zamówienia zostanie utworzona.
Nie podajesz też ważnej informacji: czy zamówienia zostały opłacone. Jeśli jedno jest opłacone, a drugie nie, a zamówienia są identyczne, anulowanie i zwrot prowizji do nieopłaconego zamówienia nastąpi automatycznie po 24 h.