anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z weryfikacją danych firmy.

Luniko-handmade
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry.

Musieliśmy zmienić dane naszej firmy po zmianie adresu. Pojawiały się problemy z aktualizacją danych firmy, a mianowicie karty pobytu i (lub paszportu). Kilka razy wysyłaliśmy skany kopii dokumentów, pisaliśmy do supportu, a teraz dane znowu nie są zaktualizowane i pieniądze są zablokowane na koncie. Co robić? Może problemy techniczne?

Pozdrawiam, Luniko-handmade

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Luniko-handmade nie widzę, żadnego zgłoszenia. W sprawie aktualizacji danych niezbędne będzie skontaktowanie się z nami przez formularz. W zgłoszeniu dołącz załączniki. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Luniko-handmade
#9 Pomysłodawca#

Dziękujemy za szybką odpowiedź. Zaledwie 30 sekund temu otrzymałem wiadomość z działu pomocy technicznej:

"Widzę, że wniosek jest w trakcie weryfikacji przez operatora PayU i na ten moment nie są wymagane dodatkowe dokumenty ani wyjaśnienia.

Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości, kiedy weryfikacja zostanie zakończona, otrzyma Pani powiadomienie w tej sprawie."

Wydaje się, że automatycznie generuje raporty o problemach z weryfikacją danych. Będziemy czekać. Dziękujemy za pomoc.

oznacz moderatorów