Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Musieliśmy zmienić dane naszej firmy po zmianie adresu. Pojawiały się problemy z aktualizacją danych firmy, a mianowicie karty pobytu i (lub paszportu). Kilka razy wysyłaliśmy skany kopii dokumentów, pisaliśmy do supportu, a teraz dane znowu nie są zaktualizowane i pieniądze są zablokowane na koncie. Co robić? Może problemy techniczne?
Pozdrawiam, Luniko-handmade
@Luniko-handmade nie widzę, żadnego zgłoszenia. W sprawie aktualizacji danych niezbędne będzie skontaktowanie się z nami przez formularz. W zgłoszeniu dołącz załączniki.
Dziękujemy za szybką odpowiedź. Zaledwie 30 sekund temu otrzymałem wiadomość z działu pomocy technicznej:
"Widzę, że wniosek jest w trakcie weryfikacji przez operatora PayU i na ten moment nie są wymagane dodatkowe dokumenty ani wyjaśnienia.
Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości, kiedy weryfikacja zostanie zakończona, otrzyma Pani powiadomienie w tej sprawie."
Wydaje się, że automatycznie generuje raporty o problemach z weryfikacją danych. Będziemy czekać. Dziękujemy za pomoc.