Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Przychodze tutaj niestety po raz drugi. Za pierwszym razem moja weryfikacja zostala odrzucona poniewaz adres w banku byl inny niz na Allegro. Wiec zmienilam andres i zrobilam przelew ponownie. Dzisiaj rano niestety znowu dostalam maila ze weryfikacja zostala odrzucona...
Czy jest tutaj ktos kto moze mi powiedziec czemu? Skoro imie, nazwisko oraz adres sa identyczne jak w moim banku.
@InterestBay Czyli wszystkie dane konta ALL i konta bankowego są takie same? Jesteś właścicielem konta bankowego albo wszechwłaścicielem! Pytaj, zamów rozmowę :https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb
Wszystkie dane sa takie same. Konto jest tylko i wylacznie moje.
@InterestBay Gdzie zmieniłeś adres? W banku, czy na koncie Allegro? Sprawdź na koncie Allegro, czy masz dokładnie takie same dane jak w banku. Musi być różnica, skoro weryfikacja się nie powiodła.
Mam takie same. Zmienilam adres na Allegro zeby byl taki sam jak w banku. Specjalnie dwa razy sprawdzalam czy wszystko sie zgadza zanim zrobilam przelew wczoraj. Fajnie jakby ktos kto ma dostep mogl powiedziec co sie nie zgadza skoro imie, nazwisko oraz adres sa takie same.
@InterestBay Może to był błędny komunikat i konto zostanie aktywowane. Dla pewności zrób przelew ponownie. Jeśli znowu się nie uda, kontaktuj się z Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb
@InterestBay sprawdź proszę w zakładce Dane konta jakie masz wpisane dane osobowe. Weryfikacja nie przechodzi pozytywnie, ponieważ jest tam inne nazwisko, niż na przelewie z banku.
Wlasnie zauwazylam ze pod imieniem i nazwiskiem jest napis "dane niepotwierdzone". Byla literowka w nazwisku ktora poprawilam przed weryfikacja. To musze czekac az te dane beda potwierdzone i dopiero aktywowac? Jaki jest czas oczekiwania na potwierdzenie tych danych?
@InterestBay poprosiłam o przyspieszenie weryfikacji w Twoim imieniu, dam znać gdy dostanę odpowiedź 🙂
@InterestBay moje koleżanka wysłała do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie danych, odpisz proszę na nią podając informacje, o które prosi, a dane zostaną zweryfikowane i będziesz mogła jeszcze raz przesłać przelew weryfikacyjny (nr. sprawy: 16916676).