anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Probne konto

Client:103178918
#7 Wielbiciel#

Witam! Za 2 miesiący będę sprzedawał na Alegro. Do tego czasu chcę sprobować różne formaty zdjęć w opisie towarów. Jak to zrobić żeby nie stracić paket "prywitalny"?

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

LEW433
#21 Demiurg#

Pakiet powitalny jest dla nowych firm na Allegro, z jakiego konta chcesz teraz korzystać?

Program Powitalny skierowany jest do Użytkowników, którzy po raz pierwszy zarejestrowali w Allegro Konto Firma oraz pozytywnie przeszli proces weryfikacji

https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-programu-powitalnego-regulamin-7GzEmzev2Ty

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:103178918 Cześć. 🙂 Jeśli zależy Ci wyłącznie na sprawdzeniu możliwości formatów zdjęć itp., to skorzystaj z Allegro Sandbox (środowiska testowego). 

Środowisko odwzorowuje wszystkie najważniejsze funkcje serwisu Allegro. Tutaj znajdziesz więcej informacji: https://developer.allegro.pl/tutorials/informacje-podstawowe-b21569boAI1 

oznacz moderatorów

Client:103178918
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedż. W przyszłości będę sprzedawał jako Firma. Tak,  wyłącznie dla sprawdzania możliwości formatów zdjęć. Czy można dołądować 3D zdjęcia?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:103178918 Możesz stosować wyłącznie zdjęcia w formatach: jpg, jpeg i png. Jeśli wystawiasz przez kanał API lub z pliku, akceptujemy też format webp.

oznacz moderatorów

Client:103178918
#7 Wielbiciel#

Jak można zrobić test, jeżeli potrzebne verificować konto przelewem z nie isnujuczej firmy? (Korzystasz ze środowiska testowego Allegro. Tym samym akceptujesz zasady, które na nim obowiązują. Nie podawaj prawdziwych danych osobowych w formularzach.)

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103178918 nie podawaj prawdziwych danych firmy (poza adresem e-mail, który powinien być prawdziwy, ponieważ na niego otrzymasz link aktywacyjny) tylko dane fikcyjne, aby aktywować konto na Sandbox. Muszą to być jednak dane, które się zgadzają, np: 

  • ulica: Grunwaldzka 182,
  • kod pocztowy: 60-166,
  • miasto: Poznań.

Dane są poprawne - taka ulica, ma taki kod pocztowy i znajduje się w Poznaniu. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:103178918
#7 Wielbiciel#

"Chodzi o to, że system wymaga zweryfikowania konta poprzez przelew z konta firmy. Jak to zrobić, jeśli dane są fikcyjne?"

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103178918 jest to symulacja, więc wysłanie przelewu nie jest konieczne na środowisku testowym. Trzeba uzupełnić te dane (poza adresem e-mail podanym przy rejestracji konta testowego nie powinny być prawdziwe) i kliknąć "wyślij wszystkie dokumenty", następnie "kontynuuj". Po wykonaniu wszystkich czynności należy oczekiwać na przetworzenie się danych i aktywację konta 🙂

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:103178918
#7 Wielbiciel#

to jest naprawde jakiś zach, tę sandbox. Co znów nie tak robię? alegro.jpg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103178918 nie jestem w stanie odpowiedzieć jeśli nie widzę całego formularza. Czy możesz przesłać zrzuty ekranu z całej strony? Możesz je przesłać na adres spolecznosc@allegro.pl

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103178918 dziękuję za wiadomość e-mail, ale jest to ten sam zrzut, który został umieszczony tutaj, na forum, a potrzebuję zobaczyć cały formularz. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:103178918
#7 Wielbiciel#

Na tej chwili w ogólie nie mogę zalogować się do sandbox. Jeżeli to symulacja, dla czego nie można poprostu aktywować konto  poprzez moderatora.  Wyszukiwanie odpowiedzi w internecie wskazuje, że ten problem dotyczy większości użytkowników sandbox i może być szybko rozwiązany tylko za pośrednictwem moderatora.

 

sandbox-1.jpg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103178918 sprawdziłam to z zespołem API i na podanym koncie masz wybraną niepełną opcję sprzedażową.
Wejdź proszę do
 ustawień konta, skorzystaj z linku, który masz na dole "WRÓĆ DO WYBORU WERYFIKACJI" i wybierz "Weryfikacja pełna". Uzupełnij dane i prześlij dowolne pliki.
Wróć proszę z informacją, gdy wykonasz wszystkie kroki, wówczas aktywacja będzie możliwa. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:103178918
#7 Wielbiciel#

 Nic się nie dzieje.

 

;Nie mogliśmy wysłać formularza. Proszę spróbuj ponownie;

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103178918 dopytałam o to zespół, który zajmuje się kontami testowymi.
Dane z formularza są widoczne w systemie, czyli wygląda, że się zapisały, ale jednocześnie nadal wygląda to tak, jakbyś nie wybrał weryfikacji pełnej. 
Daj proszę znać, czy wybrałeś pełną weryfikację firmy? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

M-QUICK
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry! Wszystko zrobiłem, jak Pani mi wcześniej napisała. Błąd jest po waszej stronie.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@M-QUICK Spróbuj ponownie przejść przez cały proces, czyli prześlij pliki (fikcyjne) dla potwierdzenia dokumentów oraz zleć przelew weryfikacyjny — wszystko to zrobisz uzupełniając tzw. krokowiec. W innym wypadku pozostaje rejestracja nowego konta.

oznacz moderatorów