Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Za 2 miesiący będę sprzedawał na Alegro. Do tego czasu chcę sprobować różne formaty zdjęć w opisie towarów. Jak to zrobić żeby nie stracić paket "prywitalny"?
Pakiet powitalny jest dla nowych firm na Allegro, z jakiego konta chcesz teraz korzystać?
Program Powitalny skierowany jest do Użytkowników, którzy po raz pierwszy zarejestrowali w Allegro Konto Firma oraz pozytywnie przeszli proces weryfikacji
https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-programu-powitalnego-regulamin-7GzEmzev2Ty
@Client:103178918 Cześć. 🙂 Jeśli zależy Ci wyłącznie na sprawdzeniu możliwości formatów zdjęć itp., to skorzystaj z Allegro Sandbox (środowiska testowego).
Środowisko odwzorowuje wszystkie najważniejsze funkcje serwisu Allegro. Tutaj znajdziesz więcej informacji: https://developer.allegro.pl/tutorials/informacje-podstawowe-b21569boAI1
Dziękuję za odpowiedż. W przyszłości będę sprzedawał jako Firma. Tak, wyłącznie dla sprawdzania możliwości formatów zdjęć. Czy można dołądować 3D zdjęcia?
@Client:103178918 Możesz stosować wyłącznie zdjęcia w formatach: jpg, jpeg i png. Jeśli wystawiasz przez kanał API lub z pliku, akceptujemy też format webp.
Jak można zrobić test, jeżeli potrzebne verificować konto przelewem z nie isnujuczej firmy? (Korzystasz ze środowiska testowego Allegro. Tym samym akceptujesz zasady, które na nim obowiązują. Nie podawaj prawdziwych danych osobowych w formularzach.)
@Client:103178918 nie podawaj prawdziwych danych firmy (poza adresem e-mail, który powinien być prawdziwy, ponieważ na niego otrzymasz link aktywacyjny) tylko dane fikcyjne, aby aktywować konto na Sandbox. Muszą to być jednak dane, które się zgadzają, np:
Dane są poprawne - taka ulica, ma taki kod pocztowy i znajduje się w Poznaniu.
"Chodzi o to, że system wymaga zweryfikowania konta poprzez przelew z konta firmy. Jak to zrobić, jeśli dane są fikcyjne?"
@Client:103178918 jest to symulacja, więc wysłanie przelewu nie jest konieczne na środowisku testowym. Trzeba uzupełnić te dane (poza adresem e-mail podanym przy rejestracji konta testowego nie powinny być prawdziwe) i kliknąć "wyślij wszystkie dokumenty", następnie "kontynuuj". Po wykonaniu wszystkich czynności należy oczekiwać na przetworzenie się danych i aktywację konta 🙂
to jest naprawde jakiś zach, tę sandbox. Co znów nie tak robię?
@Client:103178918 nie jestem w stanie odpowiedzieć jeśli nie widzę całego formularza. Czy możesz przesłać zrzuty ekranu z całej strony? Możesz je przesłać na adres spolecznosc@allegro.pl.
@Client:103178918 dziękuję za wiadomość e-mail, ale jest to ten sam zrzut, który został umieszczony tutaj, na forum, a potrzebuję zobaczyć cały formularz.
Na tej chwili w ogólie nie mogę zalogować się do sandbox. Jeżeli to symulacja, dla czego nie można poprostu aktywować konto poprzez moderatora. Wyszukiwanie odpowiedzi w internecie wskazuje, że ten problem dotyczy większości użytkowników sandbox i może być szybko rozwiązany tylko za pośrednictwem moderatora.
@Client:103178918 sprawdziłam to z zespołem API i na podanym koncie masz wybraną niepełną opcję sprzedażową.
Wejdź proszę do ustawień konta, skorzystaj z linku, który masz na dole "WRÓĆ DO WYBORU WERYFIKACJI" i wybierz "Weryfikacja pełna". Uzupełnij dane i prześlij dowolne pliki.
Wróć proszę z informacją, gdy wykonasz wszystkie kroki, wówczas aktywacja będzie możliwa.
Nic się nie dzieje.
;Nie mogliśmy wysłać formularza. Proszę spróbuj ponownie;
@Client:103178918 dopytałam o to zespół, który zajmuje się kontami testowymi.
Dane z formularza są widoczne w systemie, czyli wygląda, że się zapisały, ale jednocześnie nadal wygląda to tak, jakbyś nie wybrał weryfikacji pełnej.
Daj proszę znać, czy wybrałeś pełną weryfikację firmy?
Dzień dobry! Wszystko zrobiłem, jak Pani mi wcześniej napisała. Błąd jest po waszej stronie.