Probne konto

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam! Za 2 miesiący będę sprzedawał na Alegro. Do tego czasu chcę sprobować różne formaty zdjęć w opisie towarów. Jak to zrobić żeby nie stracić paket "prywitalny"?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pakiet powitalny jest dla nowych firm na Allegro, z jakiego konta chcesz teraz korzystać?
Program Powitalny skierowany jest do Użytkowników, którzy po raz pierwszy zarejestrowali w Allegro Konto Firma oraz pozytywnie przeszli proces weryfikacji
https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-programu-powitalnego-regulamin-7GzEmzev2Ty

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:103178918 Cześć. 🙂 Jeśli zależy Ci wyłącznie na sprawdzeniu możliwości formatów zdjęć itp., to skorzystaj z Allegro Sandbox (środowiska testowego).
Środowisko odwzorowuje wszystkie najważniejsze funkcje serwisu Allegro. Tutaj znajdziesz więcej informacji: https://developer.allegro.pl/tutorials/informacje-podstawowe-b21569boAI1

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za odpowiedż. W przyszłości będę sprzedawał jako Firma. Tak, wyłącznie dla sprawdzania możliwości formatów zdjęć. Czy można dołądować 3D zdjęcia?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:103178918 Możesz stosować wyłącznie zdjęcia w formatach: jpg, jpeg i png. Jeśli wystawiasz przez kanał API lub z pliku, akceptujemy też format webp.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak można zrobić test, jeżeli potrzebne verificować konto przelewem z nie isnujuczej firmy? (Korzystasz ze środowiska testowego Allegro. Tym samym akceptujesz zasady, które na nim obowiązują. Nie podawaj prawdziwych danych osobowych w formularzach.)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:103178918 nie podawaj prawdziwych danych firmy (poza adresem e-mail, który powinien być prawdziwy, ponieważ na niego otrzymasz link aktywacyjny) tylko dane fikcyjne, aby aktywować konto na Sandbox. Muszą to być jednak dane, które się zgadzają, np:
- ulica: Grunwaldzka 182,
- kod pocztowy: 60-166,
- miasto: Poznań.
Dane są poprawne - taka ulica, ma taki kod pocztowy i znajduje się w Poznaniu.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
"Chodzi o to, że system wymaga zweryfikowania konta poprzez przelew z konta firmy. Jak to zrobić, jeśli dane są fikcyjne?"

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:103178918 jest to symulacja, więc wysłanie przelewu nie jest konieczne na środowisku testowym. Trzeba uzupełnić te dane (poza adresem e-mail podanym przy rejestracji konta testowego nie powinny być prawdziwe) i kliknąć "wyślij wszystkie dokumenty", następnie "kontynuuj". Po wykonaniu wszystkich czynności należy oczekiwać na przetworzenie się danych i aktywację konta 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
to jest naprawde jakiś zach, tę sandbox. Co znów nie tak robię?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:103178918 nie jestem w stanie odpowiedzieć jeśli nie widzę całego formularza. Czy możesz przesłać zrzuty ekranu z całej strony? Możesz je przesłać na adres spolecznosc@allegro.pl.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:103178918 dziękuję za wiadomość e-mail, ale jest to ten sam zrzut, który został umieszczony tutaj, na forum, a potrzebuję zobaczyć cały formularz.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na tej chwili w ogólie nie mogę zalogować się do sandbox. Jeżeli to symulacja, dla czego nie można poprostu aktywować konto poprzez moderatora. Wyszukiwanie odpowiedzi w internecie wskazuje, że ten problem dotyczy większości użytkowników sandbox i może być szybko rozwiązany tylko za pośrednictwem moderatora.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:103178918 sprawdziłam to z zespołem API i na podanym koncie masz wybraną niepełną opcję sprzedażową.
Wejdź proszę do ustawień konta, skorzystaj z linku, który masz na dole "WRÓĆ DO WYBORU WERYFIKACJI" i wybierz "Weryfikacja pełna". Uzupełnij dane i prześlij dowolne pliki.
Wróć proszę z informacją, gdy wykonasz wszystkie kroki, wówczas aktywacja będzie możliwa.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nic się nie dzieje.
;Nie mogliśmy wysłać formularza. Proszę spróbuj ponownie;

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:103178918 dopytałam o to zespół, który zajmuje się kontami testowymi.
Dane z formularza są widoczne w systemie, czyli wygląda, że się zapisały, ale jednocześnie nadal wygląda to tak, jakbyś nie wybrał weryfikacji pełnej.
Daj proszę znać, czy wybrałeś pełną weryfikację firmy?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry! Wszystko zrobiłem, jak Pani mi wcześniej napisała. Błąd jest po waszej stronie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość