Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Przypadkiem wysłałam klientowi zły towar. Telefonicznie umówiliśmy się, że prześlę dobry na ten sam adres. Klient w między czasie kliknął w systemie chęć zwrotu z powodu "towaru niezgodnego z opisem".
Jak wygląda procedura postępowania w tej sytuacji?
1) Czy mam zwrócić klientowi pieniądze na konto i poprosić go żeby kupił towar ponownie? Czy muszę w tym przypadku płacić podwójną prowizję?
2) Czy mogę nadać dobrą przesyłkę i dodać jej numer przez Akcje->Numer przesyłki, a żądanie zwrotu zignorować z powodu tego, że towar został wymieniony? Czy allegro w tej sytuacji nie będzie wymagało ode mnie zwrotu środków? Czy muszę ich poinformować o tym, że ustaliłam z klientem, że dokonamy wymiany towaru?
@Client:37937072 Nie, Po co kombinować ? klient reklamuje - zwraca odsyła, Ty uznajesz reklamacje oddajesz za odesłanie ( chyba że darmowy zwrot zrobi ) i wysyłasz poprawny 🙂 Po co utrudniać se życie 😄
@kostas11Nie do końca rozumiem skąd allegro będzie wiedziało, że tak dogadałam się z klientem. Czy można jakoś unieważnić ten zwrot lub oznaczyć go, że jest reklamacją?
Rozumiem w jaki sposób dogadać się z klientem. Chciałabym żeby było to oczywiste z punktu widzenia systemu allegro 🙂
Nie musisz niczego unieważniać, po prostu nie występuj o zwrot prowizji.
@Client:37937072 ale systemowi allegro to do niczego nie potrzebne, nie za bardzo wiem co kombinujesz, klient niech odeśle a Ty mu wyślij poprawny produkt i zapomnij 😉
Ok, po prostu nie chciałam, żeby allegro do mnie kiedyś napisało, że mam zaległości w płatnościach 🙂
Dzięki za wyjaśnienie! 🙂
@Client:37937072 Jeśli zaznaczył "niezgodny z opisem" prowizji nie odzyskasz jeżeli oddasz pieniądze. Lepiej na swój koszt doślij towar na wymianę i nie wnioskuj o zwrot prowizji.