Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Dlaczego do jakości sprzedaży jest wliczany taki współczynnik:
"Procent zamówień z szybką dostawą"
na który my technicznie mamy wpływu. Nie dostarczamy osobiście przesyłek do klientów odpowiada za to przewoźnik.
@led_provider miara ta ma zachęcać sprzedających do wybierania przewoźników, którzy szybko dostarczają przesyłki do kupujących. Warto zauważyć, że nie ma w niej ujemnych punktów, można więc tylko zyskać jeśli oferuje się szybkie metody dostawy. To sprzedający ma wpływ na to jakie metody dostawy udostępnia i z usług jakich przewoźników korzysta.
Jaki ja mam wpływ na czas doręczenia przesyłki przez przewoźnika. Dziś wyśle paczkę przewoźnik dostarczy ją za dwa dni, a wy mnie oceniacie za czas doręczenia przesyłki, gdzie jest tu logika?
@led_provider
Przecież masz wyraźnie napisane.
"Logika" jest taka, żebyś skreślał z listy tych, którzy wiozą przesyłkę przez 2 dni, a zostawił ostatecznie tylko tych dostarczających "na wczoraj".
Zgadza się, ważne są jednak jeszcze terminowe nadania.
Potrzebujesz wiedzy z zakresu zwiększania sprzedaży na Allegro?
Zajrzyj na nasz kanał na YouTube!
https://bit.ly/vSprintYT