Program powitalny - związek z "zwrotem prowizji" + usunięcie zamówienia nieopłaconego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Tutaj początkujący sprzedawca z serią drobnych pytań i nadzieją, że społeczność mi ich udzieli.
1) Przystąpiłem do "Programu Powitalnego", wg. którego otrzymam po umówionym okresie zwrot prowizji Allegro do 10 tys. PLN. Czy zwrot nastąpi automatycznie, czy przy każdym z zamówień powinienem zaznaczyć, że ubiegam się o "Wniosek o rabat transakcyjny (zwrot prowizji)" dostępny w akcjach w szczegółach zamówień?
2) Na liście moich zamówień wystąpiła następująca sytuacja: klient złożył zamówienie, nie opłacił go, po czym złożył kolejne, niemal identyczne, które opłacił. Najpewniej pierwsze z nich nigdy nie zostanie opłacone. W jaki sposób mogę się go pozbyć z mojej listy zamówień?
Z góry dziękuję za udzielone odpowiedzi.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
1. Program powitalny daje możliwości sprzedawania bez płacenia prowizji podstawowej przez 3 miesiące??
2. Nie da się usunąć zamówienia z listy (zamówienia od kupujących) samo się usunie po 180 dniach.