Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupujący robił zakupy przez kilka dni , za każdym razem wypełniał formularz, na koniec zapłacił za wszystko z pakietem smart , prowizja od wysyłki naliczała mi się każdorazowo dlaczego? Czyli pomimo iż kupujący zapłacił za wszystko przez allegro z pakietem smart allegro pobrało prowizje od kosztów wysyłki których nie było
odwołuj się do bólu mnie oddali prowizje za koszt wysyłki po tygodniu pisania, i dokładnego tłumaczenia za każdym razem że wysyłka była jedna ze smartem
@a_brod Napisz proszę do nas wiadomość w sprawie tej transakcji przez ten formularz.
Dziękuję za odpowiedź. Wysyłałem wiadomość. Odezwę się po zakończeniu sprawy.
@_HolaOla_ To zaczyna się robić uciążliwe. W niedzielę klient wypełnił 18 formularzy, dzisiaj kolejny klient wypełnił 10 formularzy. Prowizji nie da się w sposób automatyczny odzyskać. Trzeba pisać przez formularz. Pracownik allegro, kazał mi anulować wystawione wnioski o zwrot prowizji i będzie robił korekty do rachunku ręcznie. To chyba tak nie powinno działać.
@a_brod Tym bardziej takie sytuacje należy zgłaszać przez formularz, aby proces przyznawania prowizji w tak indywidualnych przypadkach mógł być usprawniany.
Wydaje mi się, że nie są to indywidualne przypadki. Właśnie zgłosiłem przez wskazany przez @_HolaOla_ formularz mój dzisiejszy przypadek. Jeden ze stałych klientów ma taką manierę, że klika "kup teraz" i raczej nie bedę go mitygował.
Sprawa dotyczy 4 zakupów z kosztem przesyłki po 5 zł, czyli 12% od 20 = 2.50 zł
Poświęciłem na przygotowanie informacji i opisu dla Allegro prawie godzinę. No i teraz o tym piszę. Robię to bo mam nadzieję że pomagam naprawić system. Zależy mi. Jednak drugi raz już nie będę miał motywacji do pracy za 2.50 na godzinę.
Mam nadzieję że ten błąd zostanie naprawiony szybko.
@annas14-firma W przeciągu godziny od przesłania tego zgłoszenia, otrzymałeś informację o korekcie na Twoim rachunku, więc to najlepszy dowód na to, że to słuszna metoda na zgłaszanie takich jednostkowych sytuacji.
POtwierdzam, otrzymałem zwrot błyskawicznie i bez żadnych tłumaczeń. Dobra robota.
Mam nadzieję że lada dzień ukaże się informacja, że nie muszę już poświęcać czasu na wyłapywanie kolejnych takich zdarzeń, bo wadliwie działająca procedura została zmodyfikowana i nie nalicza prowizji od nie otrzymanych przychodów.
Pozdrawiam.
Witam. Korekty na rachunku zostały zrobione. Poszło to nawet sprawnie. Problemem jest to, że teraz musimy ciągle sprawdzać czy allegro napewno do naszego konta dopisuje tylko to powinno, czy jednak troszkę więcej.