Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Może mi ktoś wytłumaczyć:
- kupujący kupił ode mnie rzecz za 2.08 złotego plus przesyłka pocztową 6.99, a widz potem w rozliczeniu z allegro:
Przesyłka Poczta Polska
NUMER NADANIA:
xxxxxxxx
KOD:
PP_P1_KURIER_48
IDENTYFIKATOR ZAMÓWIENIA:
xxxxx
SZCZEGÓŁY:
Allegro Pocztex Kurier 48
Kwota: -11,99
O co tu chodzi? Czemu ktoś mi zapłacił 9 złotych za przedmiot i wysyłkę, a w rozliczeniu jest 12 dla allegro? 😮
Tak samo mam: przedmiot za 9.74 plus paczkomat 8,99. Prowizja: 1.50.
Kategoria: Klocki pojedyncze -> lego.
Nie mogę znaleźć informacji skąd taka prowizje się biorą. Zwłaszcza, że już są wysokie minimalne za klocek przecież..
@bricksfigsshop nadajesz przez WZA i nie zaptaszkowujesz w usługach dodatkowych - Przesyłka polecona firmowa. No i nalicza Ci za paczkę a nie za list polecony.
@bricksfigsshop Ale wiesz, że prowizję płacisz też od kosztów wysyłki?
Wiem, ale chyba nie byłaby wyższa niż koszt wysyłki, tylko jakiś procent. Szukam co to WZA.
Płacisz 8 % prowizji za klocki. Czyli 9.74 + 8,99 =18,67. Od tego policz 8 % i masz 1,5 zł
musiałeś wysłać pocztex kurier 48, zamiast allegro polecony, a to inna forma dostawy i inna cena.
To jest taka pułapka w WzA 😂 Kto porządnie nie doczyta i nie zaptaszkuje to się natnie.
Słabe, ale dzięki za wyjaśnienie
W starym WzA było to domyślnie zaptaszkowane i problemu nie było. Padały potem gdzieś tam obietnice naprawienia tego, ale jak to na Allegro bywa na obietnicach się skończyło.
ja akurat wysyłam poprzez import do EN, więc nie mam takich niespodzianek 🙂
Ja też, ale staram się śledzić tutaj problemy związane z Pocztą Polską żeby nie dać się niczym zaskoczyć 😀
no jasne, coś tam u nich zawsze się dzieje. Chociaż w ostatnim okresie mam wrażenie, że trochę bardziej zaczynają się przejmować nami "swoimi klientami". W tym tygodniu dostałem info od swojego nowego opiekuna, że chciałby się ze mną spotkać, poznać i porozmawiać o dalszej współpracy. Jak to przeczytałem, to mało z krzesełka nie spadłem. Normalnie jak nie poczta. No i kontakt jakoś się polepszył, bo jak piszę maila, albo dzwonię to jest od razu odpowiedź. Tego często mi brakowało. Może się trochę ucywilizowali, albo trafiłem na bardziej zaangażowane osoby 🙂
teraz ja o mało z krzesełka nie spadłam 😂 Ciekawe czy też się tego doczekam.
@Kaliope_Brzeg @mikeza a ja na przedstawicielkę PP, jak wysyłaliśmy jeszcze na podstawie umowy z nimi, nie narzekałem nigdy. W razie problemów błyskawiczna reakcja, błyskawiczne odpowiedzi na maile. Z kurierami natomiast wiecznie problemy, DTS, Geis czy DHL handlowcy mili do czasu podpisania umowy, w razie problemów metoda na niedźwiedzia - zapadali w sen zimowy. A faktury z DTS wystawiane były na chybił trafił, na ok. 2 lata współpracy były chyba 2 miesiące, gdzie nie składaliśmy reklamacji. Z brokerów kurierskich natomiast polecić mogę z czystym sumieniem Apaczkę i Patron Service.
Od zawsze uważam PP za najlepszego przewoźnika. Przez wiele lat miałam kilka drobnych problemów i jak czytam tutaj pomstowanie na nią to myślę, że ja chyba z innej poczty korzystam 😀
@mikeza ja wolę wysyłać przez WzA mimo pewnych niedogodności. Jest jeden zasadniczy plus - Allegro jest nadawcą takiej przesyłki, nie moja firma. W przypadku DPD już 2 razy uratowało to nas od przepychanek z Kupującymi zgłaszającymi szkodę po odbiorze. Allegro przełknęło tą żabę, zwracając Kupującym kasę i biorąc na siebie dochodzenie sprawy z przewoźnikiem.
przy dużej ilości paczek EN bardzo się sprawdza, bo jednym kliknięciem wszystko importuje. A co do uszkodzeń, to zasadniczo praktycznie nam się nie zdarzają, więc ten problem odpada 🙂