Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przelałem 1,01 na weryfikacje wypłat PayU czekam już dość długo i dalej pisze "w trakcie weryfikacji" co jest nie tak
- dane osobowe konta w banku nie są takie same, jak dane osobowe konta Allegro,
albo
- przelew weryfikacyjny został wykonany do operatora Przelewy24 zamiast do PayU.
@Client:44149430 Jeżeli czekasz dłużej niż 3 dni robocze i dane osobowe konta Allegro są takie same, jak dane osobowe konta w banku, zapytaj o powody tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb
@Client:44149430 Nie aktywowałeś wypłat dla operatora PayU tylko dla Przelewy24. Wcześniejszy przelew do PayU był wykonany z innego konta bankowego, niż to, które podałeś w ustawieniach wypłat. Dlatego aktywacja się nie powiodła. Ponów przelew do PayU z poprawnego rachunku bankowego.