Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam. mam pytanie dotyczące aktywowania możliwości zapłaty za zakupiony produkt w postaci "przelew tradycyjny"? wystawiłem pierwszy produkt do sprzedaży i wszystkie możliwości dokonania opłaty za produkt są aktywne z wyjątkiem wspomnianego "przelewu tradycyjnego" oraz opłaty "za pobraniem". dziękuję z góry społeczności allegro za poświęcony czas!!!
Taki sposób zapłaty nie jest problemem wystarczy że kupujący go wybierze.https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/przelew-bankowy/nie-mam-konta-w-banku-czy-moge-korzystac-z-a...
dziękuję LEW433 za szybki odzew, chodzi mi o to, że mam w ustawieniach podpięte konto firmowe, a na stronie gdzie wystawiłem produkt na sprzedaż opcja zapłaty dla kupującego w postaci "przelewu tradycyjnego" jest nieaktywna. zastanawiam się dlaczego i jak to uaktywnić tak żeby kupujący mógł zapłacić trakcyjnym przelewem?
Ty się tym nie przejmuj to kupujący wybiera a jak potrafi i chce ta zapłacić to nie ma z tym żadnego problemu.🤔
Przelew tradycyjny wybiera klient, w sensie zapłaci przelewem tradycyjnym do operatora to jest PayU, lub P24. Bezpośrednio do Ciebie nie ma opcji systemowej. Przesyłki za pobraniem włączasz normalnie w ustawieniach dostawy. Jak masz tam u siebie kurier DPD to jest tam opcja za pobraniem. Analogicznie InPost.