Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! 29 listopada rozpocząłem proces weryfikacji Przelewy24. Wpłaciłem 1,01 zł (otrzymałem już zwrot tej kwoty na moje konto firmowe) i przesłałem skany mojego dowodu osobistego. Zamiast pozytywnej weryfikacji ciągle widzę na stronie "USTAWIENIA WYPŁAT" informację, że muszę uzupełnić moje dane osobowe. O jakie dane osobowe jeszcze chodzi? Przecież jeśli kolejny raz wyślę skany dowodu osobistego, to proces weryfikacji znowu rozpocznie się na nowo i zabawa w ciuciubabkę będzie trwać w nieskończoność. Niedługo mam płacić ZUS i chcę mieć moje pieniądze na moim koncie, a nie na koncie Przelewy24. Proszę o pomoc i interwencję. Pozdrawiam
@wejrzenie Cześć 🙂 Weryfikacja u operatora Przelewy24 trwa standardowo do 5 dni roboczych, które w tym przypadku jeszcze nie minęły. Jeśli do wtorku przelewy na Twoim koncie nie będą aktywne, to daj znać - skontaktuję się z operatorem płatności w Twojej sprawie.
Dziękuję za szybką odpowiedź. Pozdrawiam
Ostatnio P24 są zawalone robotą ponieważ weryfikują nie tylko użytkowników Allegro a i okres przedświąteczny spowodował wysyp nowych użytkowników - jak co roku. Moją weryfikację przyspieszono po kontakcie telefonicznym, nie wiem czy dla konta Allegro to pomoże, ale spróbować warto💪