anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesłanie sprzętu na gwarancję, kto pokrywa koszty?

MAMY ROZWIĄZANIE!
_biscom
#7 Wielbiciel#

Cześć, jestem sprzedającym (firma), klient chce zgłosić problem z produktem po 14 dniach od zakupu, obowiązuje go 30 dniowa gwarancja.

Kto płaci za wysyłkę sprzętu do mnie i później do klienta?

Co jeżeli sprzęt okaże się sprawny, a klient nie umie go zainstalować w systemie?

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
LEW433
#21 Demiurg#

Zawsze odesłanie jest to koszt kupującego, ale jak rozpatrzysz reklamację i ją uznasz to zwracasz środki odesłania, a jak odrzucisz to kupujacy pokrywa.

oznacz moderatorów
_biscom
#7 Wielbiciel#

A co z tym wpisem:

Konsument składający reklamację z tytułu gwarancji jest zobowiązany dostarczyć wadliwy towar na koszt gwaranta do miejsca wskazanego w gwarancji lub miejsca wydania towaru.

art. 577 Kodeksu cywilnego

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@_biscom  ty jesteś gwarantem? jaki jest zapis w karcie gwarancyjnej?

oznacz moderatorów
_biscom
#7 Wielbiciel#

To sprzęt używany, ja daję gwarancję 30dni.

oznacz moderatorów