Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, jestem sprzedającym (firma), klient chce zgłosić problem z produktem po 14 dniach od zakupu, obowiązuje go 30 dniowa gwarancja.
Kto płaci za wysyłkę sprzętu do mnie i później do klienta?
Co jeżeli sprzęt okaże się sprawny, a klient nie umie go zainstalować w systemie?
Zawsze odesłanie jest to koszt kupującego, ale jak rozpatrzysz reklamację i ją uznasz to zwracasz środki odesłania, a jak odrzucisz to kupujacy pokrywa.
A co z tym wpisem:
Konsument składający reklamację z tytułu gwarancji jest zobowiązany dostarczyć wadliwy towar na koszt gwaranta do miejsca wskazanego w gwarancji lub miejsca wydania towaru.
art. 577 Kodeksu cywilnego
@_biscom ty jesteś gwarantem? jaki jest zapis w karcie gwarancyjnej?
To sprzęt używany, ja daję gwarancję 30dni.