Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nadałam paczkę w paczkomacie. Następnego dnia taki dostałam maila od Pani z sortowni, że moja paczka przyszła uszkodzona a zawartości nie ma. Koperta była rozdarta. Zgłosiłam reklamację i dostalam informację zwrotną, że jesli paczka była wysyłana poprzez popularną aplikacje do sprzedaży na V to powinnam kontaktować się właśnie z nimi. Spytałam dlaczego, skoro paczka uległa zniszczeniu będąc w rękach InPostu… po prostu uchylają się od odpowiedzialności? Czy był ktoś w takiej sytuacji?
Przez Allegro czy **piiip** , kto to?
aplikacja do sprzedaży na V
@swierku93 cóż wygląda na to że musisz skontaktować sie z **piiip** . Ktokolwiek to jest
Nie. Bo to InPost jest odpowiedzialny za uszkodzenie opakowania i brak zawartości
@swierku93 inpost jest odpowiedzialny lecz jeśłi nadajesz przez usługe danego portalu to de facto nadawcą jest portal . Dlatego też reklamujesz w danym portalu a dopiero oni w inposcie. Ewentualnie potrzebujesz ( tak jak robi to allegro) upowaznienie do składania reklamacji od portalu świadczącego daną usługe.
Jeśłi nie masz takiego upoważnienie to nie jesteś ani nadawcą ( bo jest nim **piiip**, ani adresatem) dlatego Inpost Cie odsyła do **piiip**
Ale ten portal ma prawo do reklamacji ty do nich a oni ewentualnie do InPostu.